8 yıllık dostumla görüşmüyoruz, hesaplardan çıkarmam mantıklı mı?

8 yıllık dostum, her olayda birlikteydik. 4 lü kız grubumuz vardı, diğer 2 sinin davranışlarını sevmez sürekli laf söylerdi. Her neyse, körün gözü açıldığında, ilk bastonunu kırarmış. O misal, o diğer 2 li ile can ciğer şimdi, ben yokum. Karşılaştığımızda yüz vermedim, olması gerektiği gibi davrandım. Şimdi de hesaptan çıkarmayı düşünüyorum, mantıklı mı?
8 yıllık dostumla görüşmüyoruz, hesaplardan çıkarmam mantıklı mı?
Cevapla