Yakın arkadaşımla boş bir konu yüzünden 2 aydır konuşmuyoruz, ama çok özledim onu. Barışmak istesem kabul eder mi?

Ben kendime sevgili yapmıştım, bu sürede biraz ilgilenmedim onunla. Hatta gel bizimle deyip fotoğraf çektiriyordum sadece hiç konuşmuyordum onunla sevgilim orda diye. Kız da haklı olarak kızdı buna.
Birgün öyle yapmamın onu kırdığını söyledi, bende "şu an benim için senin duyguların değil sevgilimin duyguları önemli" dedim. Birdaha da konuşmadık. Daha o akşamı mesajlar attım aradım ama geri dönüş yok.
Beni görünce gözleri doluyor hala bu tartışma yüzünden.
Özür dilesem affeder mi acaba?
Yakın arkadaşımla boş bir konu yüzünden 2 aydır konuşmuyoruz, ama çok özledim onu. Barışmak istesem kabul eder mi?
Cevapla