Ben kendime sevgili yapmıştım, bu sürede biraz ilgilenmedim onunla. Hatta gel bizimle deyip fotoğraf çektiriyordum sadece hiç konuşmuyordum onunla sevgilim orda diye. Kız da haklı olarak kızdı buna.
Birgün öyle yapmamın onu kırdığını söyledi, bende "şu an benim için senin duyguların değil sevgilimin duyguları önemli" dedim. Birdaha da konuşmadık. Daha o akşamı mesajlar attım aradım ama geri dönüş yok.
Beni görünce gözleri doluyor hala bu tartışma yüzünden.
Özür dilesem affeder mi acaba?
Birgün öyle yapmamın onu kırdığını söyledi, bende "şu an benim için senin duyguların değil sevgilimin duyguları önemli" dedim. Birdaha da konuşmadık. Daha o akşamı mesajlar attım aradım ama geri dönüş yok.
Beni görünce gözleri doluyor hala bu tartışma yüzünden.
Özür dilesem affeder mi acaba?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer