Eski sevgilimle ayrılığın üzerinden 3 ay geçti bu saatten sonra bela olmaz değil mi?

Birinden ayrıldıktan sonra en büyük korkum bela olması.1.5 yıl sürdü ilişkimiz. Allaha şükür her yerden engelledim ve 3 ay sonra onun da beni engellediğini gördüm. Kurtuldum demek mi bu?
Eski sevgilimle ayrılığın üzerinden 3 ay geçti bu saatten sonra bela olmaz değil mi?
Cevapla