Neden kimse bana açılmıyor? Sırf erkeklerin olduğu yerde bile neden teklif almıyorum?

Lisede herkese ama herkese teklif gidiyordu üniversite de öyle dershanede öyle bana kimse açılmadı. şu an çalışıyorum askeriyede ama yine bir Allah in kulu beğendiğini demedi. Konuştuğum oldu birdaha yazmadı. Cirkinsin demeyin ne çirkinlerin yanında delikanlılar var. Ama neden yani neden olabilir
Neden kimse bana açılmıyor? Sırf erkeklerin olduğu yerde bile neden teklif almıyorum?
Cevapla