Kime el atsam öz güveni tavan yapıyor arkadaş
Hiç bir yere foto koymayan adama dedim ki sen çok sevimlisin
benle konuşmayı kestikten sonra her yere foto koymaya başlamış
bu ne ya 😭
ağlıyım mı
Hiç bir yere foto koymayan adama dedim ki sen çok sevimlisin
benle konuşmayı kestikten sonra her yere foto koymaya başlamış
bu ne ya 😭
ağlıyım mı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
sakın ağlama sakın değmez bu kişi için göz yaşların daha değerli ondan
Ağlamıyorum
üzülme kırılma dahi değmez çünkü sen daha iyisin
Nerden belli
sen bir hanimefendisin de ondan belli
Teşekkür ederim nereden anladın
Yoksa öylesine mi söyledin
bütün hanımefendiler birer papatyadir sende papatya olduğun için öylesine söylemeye gerek yok gerçekleri söylüyorum sana
Hahaha çok tanıdık geldi bu olay bana😂gaz veriyoruz bilmeden
Nasıl geri alırım
Sok iğneyi sönsün havası
İşte nasıl
Fotosunun altına yorum yap
Gereğinden fazla değer soytarıyı kral eder kimseye gerektiğinden fazla değer vermeye gerek yok
şu sosyal medyaya fotoğraf hikaye atma olayında bana da bi el atsana be mekana bile gitsem story atmiyorum alışkanlik edinemedim sosyal medyada profilimde 2 tane fotoğraf var sadece 😂
Nasıl el atayım
şaka yapiyorum ne eli be o konuştugun kişinin nesini övdüysen onun hakkında eleştiri yap o zaman yavaş yavaş söner
Doğru söylüyorsun
Konuşmaya başlayalım havasını söndüreceğim onun
ince ince işle bilerek yaptigini anlamasin daha vesikalik fotoğraf bile çektirmez hadi gazan mübarek olsun
Ahahaha peki
27 yasındasın adam da 30 olsa. 30 yasındaki bir adam "sevimlisin" "beybitosun" "tatlişkosun" diyen birinden kurtuldugu icin olabilir
O da 27 yaşında
Sevimli lafında ne var
Ayrıca biraz ilerlesek beybitoşko da diyecektim
Çok ayıp. Bilmiyorum betaysa kabul edebilir ama bir şey diyemem. Ama ben çok irrite oluyorum o tip hitaplardan
O da öyle
Yönlendiren bir tip sanırım
Zaten aşırı ciddiydi
Ben gezerken dükkanlara girmedi bile benle kapıda bekledi
Bu arada sinirlenmeden dediğim şeye odaklandığın ve buna göre cevap verdigin için teşekkür ederim.
Sana laf söylemedim. Her kadının sevme tarzı farklı tabii. Kimi boyle sevdigi adamın yüzünü ellerinin arasına alıp "senin agzini yuzunu burnunu yer ısırırım" diye sever. Ama bundan herkes hoşlanacak diye bir kural yok tabii ki. iyi akşamlar..
Muhtemelen senin ilgini çekmeye çalışıyor
O cevap vermedi bana
Hep soran kişi bendim onu
Koysun nolcak
Önceden koysaymış hem benle konuşmuyor hem foto koyuyor
İyi yapiyor
Sus
Daha da iyi yapsin
Ya sen bela mısın
Zaten üzgünüm
Evet belayim iyi yapmış işte soğuk su iç geçer
O içsin bence beni kaçırdığı için
Yok sen iç iyi yapmış o
Ne kadar kötüsün ya
Zaten moralim bozuk
Neler diyorsun
Git burdan
Bir şey demiyorum teselli ediyorum
Daha çok moralimi bozdun
Aferin bana
Yapmayın böyle şeyler yazıktır garibanlara
burada gariban ben oluyorum
Onla ne alaka
Çocuk gaza gelmiş heveslenmiş kendini bir şey sanmış
Ama hakkaten sevimli yakışıklı çocuk
Şimdi kızlar üşüşecek başına
Ne güzel haberi yoktu saf gibiydi
O kendi derdine yansın boş ver kaç yaşına gelmiş kendinin farkında değilse daha
Ne yapayım şimdi be diyorsun
Sen bir şey yapma gönlü varsa gelir yoksa sal gitsin kasaba minnet etme
Haklısın yaklaşık 1 haftadır mesaj atmıyorum
En son namaza başlaması için ona çetele hazırlamıştım
Kıldın mı dedim
Yok dedi
Bende of of yaptım
Sonrası hiç yok
Hazır namaz kılan birini bul zorla başlayan tekrar bırakır
O da zor işte
Sen inançlı biriysen çevrende dengin birileri mutlaka olur
Vardı da kaçırdım evlendi
Şimdi yok
Bende birini bulayım ben ufaktan başlatırım herşeye diye düşündüm
Onun da sonuç
Bu
Hayırlısı olsun her şey nasip tabiki
Amin saol
Show yapıyor olabilir
Nasıl yani