Hayattan vazgeçtiğinizde sizi ne tekrar ayağa kaldırır?

25 yasındayım 2 evlilik yaptım boşandım 2 yaşında kızım var. Üni okuyamadım daha çok genc yaşlarda hep ilişki peşinde geleceğini düşünmeyen erkek peşinde güzel bir kızdım. Meslek edinemedim. Hep ilişki erkek odaklı yaşadım ve sonuç bu. Ailemin evi gecekondu durumları iyi değil. Bir odamız bile yok kalacak rahat edecek. Psikolojim iyi değil nasıl toparlayacağımı bilmiyorum. İşin garip tarafı yine sevgili yaptım. Onunla beraber yaşarım bu evden kurtulurum bana bakar eder dedim belki ama adam kızınla evimde daimi kalman etik olmaz dedi kendisi de polis. Tüm travmalarım yetmez gibi kendimi onun yanında ezik hissediyorum. Başarısız sorunlu berbat bi anneyim. Kızımın sorumluluğunu da tamamen kaldırmak istemediğimi söyledim babasına. İntihar etmeyi düşünüyorum artık gerçekten
Hayattan vazgeçtiğinizde sizi ne tekrar ayağa kaldırır?
Cevapla