Yaşamanıza neşe mutluluk getirsin diye hayatınıza aldığınız insanlar hayatınızı daha berbat hale getirince ne hissediyorsunuz?

Biz hayatımıza aldığımız insanları mutlu olmak mutlu etmek bir olmak birlik olmak için hayatımıza alırken geç olmadan aldığımıza pişman etmeleri çok üzücü değil mi?
Yaşamanıza neşe mutluluk getirsin diye hayatınıza aldığınız insanlar hayatınızı daha berbat hale getirince ne hissediyorsunuz?
Cevapla