Hayatınızda bazı şeyler yolunda gitmiyorken sizi bile isteye üzen kötü insanların mutlu olduğunu görünce ne hissediyorsunuz?

Biraz tuhaf gelebilir size ama benim canım yanıyor. Ben üzgünken derslerden gelecek kaygısından kendimle ilgili sıkıntılarla boğuşurken onun herkese tepeden baktığı aşağıladığı halde mutlu olması sinirlerimi bozuyor. Bazen imtihan dünyası diyorum hayatıma bakayım diyorum ama içim soğumuyor bir türlü. Siz nasıl hissediyorsunuz peki, sizce düşüncelerim anormal mi?
Hayatınızda bazı şeyler yolunda gitmiyorken sizi bile isteye üzen kötü insanların mutlu olduğunu görünce ne hissediyorsunuz?
Cevapla