Flörtüm 1 yıl önce nişan attı bu yüzden kimseye güvenmiyor ama benim suçum ne?

Flörtüm evlenmesine 1 ay kala terk edilmiş bir de üstüne nişanlısı araba falan aldırıp kıza borç bırakmış. Haliyle kimseye güvenmemeye başlamış. Bu olaydan üç ay sonra tanıştık ve çok iyi anlaştık. Tabii flörtüm o zamanlar çok kötüydü, iletişime falan baya kapalıydı ama ben anlayabiliyordum onu. Onun o anki ruh halinden dolayı o zamanlar olamadık ama bu yıl yeniden konuşmaya başladık. Fakat aramızda ciddi bir şey asla olmuyordu. O başkalarıyla konuşuyordu, ben başkalarıyla konuşuyordum böyle ilerliyordu. Neyse artık ben dayanamadım ve sadece hayatımızda birbirimizin olması gerektiğini söyledim o da başta kabul etti ama sonrasından yakın arkadaşına özel hayatımı anlattığını duydum ve konuşmayı kestim. Yani bir de erkeğe anlatıyor sonuçta benim özel hayatım bu neden başkası biliyor ki? Neyse sonra flörtüm çok pişman oluyor ve ev arkadaşımla plan yaparak yanıma geliyor. İki gün ben de kaldı ve çok eğlendik. O depresif hali gitmiş, aşşırı eğlenceliydi. Tam bir couple olmuştuk.. Ama gel gelelim ki telefonuna gelen mesajlar bir türlü bitmiyordu haliyle benimde. Ben de ona birbirimize karışmayalım, istediğimiz kişilerle konuşalım falan dedim. Şu an yuh falan diyebilirsiniz evet ama ne yapabilirim ki? Daha önce ciddi adım attığımda ilerleyemedik. Şimdi ne yapsam bilmiyorum çünkü onu çok kıskanıyorum. Haftaya yine gelecek ve doğum gününe denk geliyor geldiği gün. Sizce kıskandığımı söylesem mi? Ne yapsam?
Flörtüm 1 yıl önce nişan attı bu yüzden kimseye güvenmiyor ama benim suçum ne?
Cevapla