Sevgiliniz görüşmeye çağırdığınız halde gelmezse üstüne düşer misiniz?

İlgisizliği yüzünden bıktım be iletişimsizliğin beni yorduğunu da defalarca söyledim. Çok seviyorum ve şımardı. Günde 5 dakika konuşuyorduk. Bende 1 haftadır soğuk davranıyorum. Buluşmaya çağırdığında gitmedim dün. Biraz bozuldu. Israr etti gitmedim yine de. Bir üstüme düşer gibi oldu falan... soğukta davranıyordum. Nasıl davranmalıyım bu saatten sonra?
Sevgiliniz görüşmeye çağırdığınız halde gelmezse üstüne düşer misiniz?
Cevapla