Arkadaşlar lütfen alay etmeden cevap verir misiniz özellikle erkekler?

5 aylık flörtümsü bi erkek arkadaşım vardı sevgili değildik geçmişte yaşadığı ihanetler yüzünden duygularının öldüğünü söylerdi bana da hep bana fazla bağlanma derdi ama aramız çok iyidi hiç bi sorun yoktu sevgililerin muhabbetleri nasılsa bizim de öyleydi "balım, bitanem, aşk, canım" bana çok değer verdiğini kimsenin üzmesine izin vermeyeceğini söyledi işi sebebiyle sorunları olduğunu söylerdi morali bozuk olurdu bunları bana anlatmazdı en son buluşmamızda da iyidi öptük sarıldık birbirimize hiç ortada hiç bir sebep yokken aramızda hiç bişey yokken 3 gün üst üste görüldü attı yine ben yazdım en son da da cevap verebileceği bir mesaja görüldü attı ve bugün 8 gün oluyor hala yazmadı sizce neden? Ya da tekrar yazar mı
Arkadaşlar lütfen alay etmeden cevap verir misiniz özellikle erkekler?
Cevapla