Kötü bir insana aşık olsaydınız ne yapardınız?

Biliyorsunuz ki aşık olabileceğimiz kişiyi biz seçemiyoruz. Kalp bu ota da konuyor... da konuyor 😹 Aşık olduğunuz kişinin kötü bir insan olduğunu, insanlara zarar verecek şeyler yaptığını ya da kötü işlerle ilgilendiğini öğrenseniz ne yapardınız?
Kötü bir insana aşık olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla