Babamı kaybettiğimden beri hiçbir erkek beni üzemiyor neden sizce?

Dışarıdan çok katı görünsem de iç dünyamda duygusal bir insanımdır. Yıllarca tek bir erkeği sevebilir ve yıllarca onu bekleyebilirim. Aşk yüzünden ağır depresyona girdiğim zamanlar da oldu. Ama babamı kaybettiğimden bu yana hiçbir erkeğin dediği, yaptığı hiçbir şey bu aşk meşk olayları beni üzmüyor. Eskiden hoşlandığım biri başka bir kızla yakınlaşsa sinirlenir üzülürdüm mesela ama şimdi umrumda bile olmuyor.
Babamı kaybettiğimden beri hiçbir erkek beni üzemiyor neden sizce?
Cevapla