Kaç yıl oldu artık umurumda değil diyorum, her sabah rüyamda görmekten sıkıldım artık. Çare?

işin kötü tarafı bu karşılıksız aşk
utanıyorum artık kendimden…
Kaç yıl oldu artık umurumda değil diyorum, her sabah rüyamda görmekten sıkıldım artık. Çare?
Cevapla