Sevgili ve yakın arkadaş tarafından terk edilmek, kenara atılmak sız yasadınız mı, detaya bakınız?

İlk defa sevgilim oldu. Üç kişi çok samimiydik: Sevgilim ben ve bir kız arkadaşım. Sürekli birlikteydik. Daha sonra biz sevgilimle ayrıldık çok basit sebepten ama barışmadık çok sevmeme rağmen beni bıraktı. Bıraksa sadece bir şey demicem ama canımı çok yaktı. O üçüncü arkadaşımızın biz ayrılsak bile her ikimiz ile arası iyiydi daha sonra o kız arkadaşımla da kavga edip konuşmayı kestik. Sevgilimle de ara ara kavga ediyorlardı ona rağmen hep barıştılar ama benim en ufak tartışmamda o kız arkadaşım benimle konuşmayı kesti. İkisi şu an çok samimi ve kendilerine iki yeni arkadaş daha buldular grup şeklinde takılıyorlar beni görünce umursamıyorlar ve sevgilim yeni sevgili yapmış :) Aynı ortamdayız.(sevgilimin yeni sevgilisi hariç) Çok kötü hissediyordum cidden. Bugün okul çıkışı baktım dört kişi halinde yemeğe gidiyorlardı içim çok daha kötü oldu. Bende onların aralarında olacaktım ama m. al durumuna düştüm resmen. Siz ne hissedersiniz? Böyle benzer şey yaşayanlar oldu mu? Kendimi kullanıp atılmış bir mendil gibi hissediyorum. Takmamaya çalışıyorum ama hem sevgilime hemde arkadaşımın yaptıkları çok zoruma gitti. Çok temiz kalp, kimseyi kırmamaya çalışan bir kızım. Hattta o kız arkadaşım ile ilk tnaışınca yüzün çok saf duruyor masum kızsın demişti sevgilimde çok düzgünsün demişti. Kötü insanlar iyileri üzer hep böyledir
Sevgili ve yakın arkadaş tarafından terk edilmek, kenara atılmak sız yasadınız mı, detaya bakınız?
Cevapla