Sizden sebepsiz yere ayrılan birinin ilerde elinize düşmesini ister misiniz?

Selam KS ahalisi! Aslında şunu sormak istiyorum, diyelim ki sevdiğiniz ve onun da sizi sevdiğini düşündüğünüz kişi, sizden sudan sebeplerle ayrıldı. Normal bakış açısıyla bakınca seven kolay kolay bırakmaz değil mi? Ama sevmemiş demek ki.. O anki kızgınlık ve hayal kırıklığı ile sen gün gelir yine beni ararsın, nasıl olsa elime avucuma düşersin der misiniz yoksa umursamayıp yolunuza mı bakarsınız?

Gidenler tıpış tıpış geri gelir mi?
Gidenler tıpış tıpış geri gelir mi?
Sizden sebepsiz yere ayrılan birinin ilerde elinize düşmesini ister misiniz?
Cevapla