1,5 aydir iletişimde/ flört ettiğim çocuk geçen sene nişanlısından ayrılmış enkazdan yeni çıkıyor bu benim için sorun olur mu?

1,5 aydir konuşuyoruz ve arada eski nişanlım diyor ve bu beni rahatsız ediyor.
Ama dun ilk defa dedi bir sene olduğunu ve işi oyuzden kötüye gittiğini.
Enkazdan yeni çıkmış toparlanıyor insallah beni yara bandı olarak kullanmaz ona yeni yeni alışıyorum..
1,5 aydir iletişimde/ flört ettiğim çocuk geçen sene nişanlısından ayrılmış enkazdan yeni çıkıyor bu benim için sorun olur mu?
Cevapla