Çok kötü durumdayım çok yanlızım ne yapabilirim lütfen yardımcı olun ?

Benim 1,5 yıldır bir ilisikim vardı bana sözler verip arkamdan iş cevirdi her seferinde hep sineye cektim hep peşinden koştum ne isterse yaptım her zaman aylar önce ehliyeti alındı 2 haftalığına bana dedi ehliyetimi yanıma almadım diye bide sigorta kağıtlarını geçirdim diye alındı dedi bugün görüştük sana dürüst olcam ot iciyorum test yaptılar o yüzden aldılar dedi şimdi mahkeme kağıdı gelmiş 6 ay sonra bana söylüyor bunu bana söz verdi yemin etti icmicem diye meğer aylarca içiyormuş benim öyle şeylere karşı olduğumu biliyordu bana söz verdi önceden defalarca icmicem diye bugün diye ben ilerde de içerim bana saygı göstermen lazım ben dedim artık bitti ben bana sürekli yalan söyleyip sözünde durmayan birini istemiyorum kim bilir daha neler sakladın benden bitti artık dedim arabasından indim her yerden sildim numarasının da sildim başka ne yapabilirim kendimi çok kötü hissediyorum aylaraca canım yerine koydu beni ben bunların hiçbirini hak etmedim nefes alamıyorum eve geldiğimden beri ağlıyorum nasıl kendimi gelcem bilmiyorum
Çok kötü durumdayım çok yanlızım ne yapabilirim lütfen yardımcı olun ?
Cevapla