Boşlukta kaldım çok büyük hatalar yaptım. Kendimden nefret ediyorum ne yapacağım?

Yaşım 26. Hala okuyorum kötü zamanlar geçirdim. Bu yıl kendimi kaybettim. Boşlukta olduğumdan ilk benle konuşan okuldaki birine çıkma teklif ettim ve herkese söyledi. Sonra aylar geçti biriyle tanıştım aşık oldum aynı okuldan. Bunu duyunca benden soğudu 2 ay çıktık ama pek takmadı. Ayrıldı ve gitti. Çok kötü durumdayım ne yapmalıyım? Sınavlar var odaklanamıyorm. Dünyanın sonu gelmiş gibi
Boşlukta kaldım çok büyük hatalar yaptım. Kendimden nefret ediyorum ne yapacağım?
Cevapla