Kendimden nefret ediyorum ve geçmişte yaptığım günahlar ve sürekli yanlış seçimler uyuyamıyorum ne yapacagim?

Babam vefat edeli 8 yıl olacak 8 yıl önceden daha ilaç kullanıyordum, psikolojik ilac, en son 3 ,4 sene once psikiyatri gidiyordum uyumak için ve sakinleşmek ama robot gibi yapıyordu beni hissiz ve etki de etmiyordu.
, en son değiştirip yazdigi ilaçlar beni kötü etkiledi bayılıyordum o yüzden bıraktım.

Geçen yıl evlendim çok aşık olarak adam psikopat çıktı narist biri, fiziksel duygusal her türlü şiddet uyguladı, ayrılamıyorum da tehdit yalvarmak derken 1 sene sürdü , bu çıkılmaz bir hal alan ilişkiye en sonunda 3 ay önce son noktayı koymayı başarabildim. 1 senelik uzaklastirmasi var şu an.
Ama gel gör ki tekrar başa döndüm psikolojik olarak çöktüm ve hergun sabahı ediyorum , hiç iyi değilim ve hep aklimda o var ne yapmam gerekiyor tekrar ilaç kullanmak istemiyorum?
Kendimden nefret ediyorum ve geçmişte yaptığım günahlar ve sürekli yanlış seçimler uyuyamıyorum ne yapacagim?
Kendimden nefret ediyorum ve geçmişte yaptığım günahlar ve sürekli yanlış seçimler uyuyamıyorum ne yapacagim?
Cevapla