Arkadaşlar 30 yaşındayım hala evlenemedim sosyal hayatım sıfır denecek kadar az bende birileryle tanışmak bu yolu denemem yanlışmı?

bu yaşıma kadar evlenemedim sevgilim olmadı sosyal hayaatımda sıfır bende birileriyle tanışmak için sosyal medya hesaplarına yazıyorum yanlışmı yapıyorum ?
Arkadaşlar 30 yaşındayım hala evlenemedim sosyal hayatım sıfır denecek kadar az bende birileryle tanışmak bu yolu denemem yanlışmı?
Cevapla