Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. 30 yaşına kadar eminim karşına çok insan çıkmıştır ama sen gününü gün etmeyi tercih edip evliliğe ilerde bakarız diye umursamamış, yaş 27-28 den sonra da kimseyi bulamamışsındır.
Sana bir sır vereyim mi? Bu yaştan sonra işin zor. Ancak evlenip boşanmış, çocuklu birini bulursan ancak bulursun.
02 Yorumla
Soran1 yılYanlış varsayım kimseyle günümü gün etmedim
En İyi Cevaplar
1 yılEvlilik zorlqsmadi da siz kadınların bakış açısı deyisti diyelim eskiden anne baba sözü dışına cikilmazdi belki severek evlenmediler ama şu an mutlular siz kadınların 3vaz gecilmezi var 1ev şart 2araba olmadan olmaz 3 işi kendi işi ya da devlet dairesinde çalışıyor olacak bunlar varsa sorun yok bunlar yoksa kolayına bı kadın bı erkle evlenmez ne deyisti eskiye bakar eskiden erkeğin yapısına kalibina bakilirdi ve aratirlirdi alkolü var mı kumarı var mı eve bakabilirmi diye şimdi alkol var hatta hap kulaniyo kumar ooo kaçak siteden vuramasa borsa oynuyo evle alakası yok vurdum duymaz ama bunların bı önemi yok nasılsa evi var parası var arabası var işi var sen kisykemi evleniceksin onun evi arabası ilemi hem şunu asla unutmayın mutluluk mu istiyorsunuz ozman taşın altına sizde elinizi koyacaksiniz ama tabi siz kadınlara taşın altına elini koymak zor geliyo sonra avukkat tut mahkeme aç Bosan sonuç ee işte alkolik ya da işte eve bakmiyo benle ilgilenmiyo tabi enbuyuk sorun beni aldati e sen bilerek evlendin neyse senin konu yaş 30 sa büyük sorun 32 den sonra ortada sorun kalmiyo 😂artık sen beyenmemeye basliyosun ve yaş 32 bu stten sonra evlne bileceğim kişi evlenip ayrılmış ya da sorunları olan kişi aklı başında biri senle evlenmez evlenmek istesede yaşından dolayı ailesi izin vermez hadi verdi diyelim sürekli bı şekilde huzursuz Edelrler yani kısacası bay bay evlilik hoş geldin bekar hayatı😂😂😂
18 Yorumla
Soran1 yılÇok genelleme yapmışsınız şu saydıklarınız hiç biri inan umrumda bile değil çok şükür bu yaşıma kadar babamdan bile bir kuruş istemedim ben kendim çalıştım çabaladım ve çokta güzel bir işe sahibim benim değerimi bilecek birisi çıkmadı karşıma benim gözüm para mal mülkte değil sadece sevebileceğim biri olmasını istiyorum yoksa o dediklerinize sahibim zaten
- 1 yıl
Sizin gibi düşünen az kişi var eyer herkes sizin gibi dusunseydi şu an burada beni linler di herkez😂😂kimseden ses yok çok az sadık erkek kaldı ve çok az sadık kadın kaldı den gekebilmek önemi
- 1 yıl
Soruyu soran arkadaşım ben çok gelirli biri deyilim parayada asla önem vermem bundan 10 yıl önce biriyle tanıştım aslında okey oyundan biriyle telefonlastik konuşmaya başladık aynı şehirde yiz ama o buluşmak istemedi bende saygı duydum 2yil hiç bulusmadik sadece telefonda konuştuk 2yil sonra bulustuk gezdik kahfalti falan vs vs tensel birliktelik olmadı istemedi saygı duydum hastalandı evinin önünde sabahladim iş için şehir dışında çıktım gece 2de hastayım iyi deyilim dedi gittiğim yerden geceinin 2sinde döndüm sabah evinin önünde idim neyse tabiki benim hatalarım vardır illaki kimse 4/4luk deyil ama onun isteği şey şuydu evi olsun iş yeri ya da sabit işi olsun arabasi olsun bende nevar evim var şükür arabam yok çünkü isim icabı sürekli yoldayım araç kulaniyorum ve gerek duymuyorum madi olarak hiç siknti çekmemiş biri o yüzden onun hayali ben diyildim ama o her seferinde senle olmaz derdi ben denedim sonuna kadar 6yilimiz sabah uyandım Ercan hayatımda biri var sen yoluna ben yoluma dedi ve bitti 6 yıl çop oldu 3yilda onu unutum etim le geçti 9yil çöp oldu yaş oldu 37 bu saatten sonra artık bazı şeyler geçti dusincesine giriyosun bıraktım oluruna öylede gidiyo
- 1 yıl
O hayatımda biri var dediği adam galarici evi arbasi ve parası var 😂😂😂 ama para mutluluk getirmi bilemem demeki getiriyo o halla mutlu
- 1 yıl
Sizin gibi düşünen çok az kişi var burada bana cvb verme gereği duydunuz çünkü sizin yapınıza söylediklerim ters benim söylediklerimi kabulenmediginiz için cvb verme gereği duydunuz peki şu yorumu en az 100 kişi okumuştur 100 kişide 2kisi kabulenmemis 😂😂
Soran1 yılBaşınızdan geçen olaya gerçekten çok üzüldüm ama bunları sadece erkekler yaşamıyor inanın bana artık öyle bir devirdeyizki çalışmayan kadını istemeyen insanlarla dolu yani her iki tarafta sütten çıkmış değil o yüzden Rabbim hayırlı insanla karşılaştırsın bizleri🫶
- 1 yıl
Hatasız kul olmaz ama dediğim gibi yeni nesil biraz seçici😂😂 seninde hayatında umarım güzel insanlar olur
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılNasip denen bi olgu var.
Senin de gelmemiştir daha.
30’ unda bekar olmak kötü mü” diyorsun.
38’ inde sülalenin tek bekar kuzeni olmak nasıl bi şey biliyor musun sen.
(61 tane kuzenim var)30 Yorumla
1 yılKöle zihniyetinde erkek isterseniz, kocanızı ezebilecekseniz ve eve başka erkekler almak hoşunuza gidiyor, tek erkekle yetinmiyorsanız ben sizinle seve seve evlenir ömür boyu hizmetinizde kalırım
010 Yorumla- 1 yıl
Evet öyle bir hayat istiyorum kadının emrinde
Soran1 yılSen ne diyosun bişey anlamadım
- 1 yıl
Beni köle olarak kullanırsanız ben size talibim diyorum Efendim
Soran1 yılOf aklını mı yitirdin
- 1 yıl
Ben kadına köle olmak için doğmuşum Efendim
- 1 yıl
@tanju34 kutsal olan kadındır. 3. bulmak bana ait değil ona ait bir şey sen önemsizsin çünkü erkeksin senden çok var
- 1 yıl
Sağol dostum ama dediğim gibi
Yapay Zeka Cevapladı
Hey, üzülme ya! Evlilik yaşla falan değil, doğru insanı bulmakla alakalı. 30 yaşındasın ve hala doğru kişiyi bekliyorsun, bunda kötü bir şey yok. Hayatın tadını çıkar, doğru insan bir gün mutlaka karşına çıkacak. Kimseyi bulamadın diye strese girme, aşk beklenmedik anlarda gelir. ❤️✨
60 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
116Cevap
Maddiyat durumu bir kenara koyarsak eğer şöyle düşün yirmili yaşların başı ve ortasında hayatına giren erkeklerin ve senin davranış düşünce yapılarına bakınca yaavv çocukmuşuz yaa diyor insan ve ihtiyarlandıkça yani hayat deneyimi tecrübesi kazandıkça insan daha da seçici oluyor eskiden istediğin hayal ettiğin şeyleri belki şu an hatırlamıyorsun bile değişiyoruz değiştikçe büyüyoruz büyüdükçe daha çok seçici oluyoruz bu yüzden işimiz daha da zor oluyor eehh birde ekonomi devreye girince amaaann oluyor.
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı. 30 yaşında evlenemedim mantığı ata erkil bir bakış. Eskiden kadının görevi sadece yuva yapmak olduğu için 20 yaş civarı evlendirilirdi. Şimdi zaten üniversite eğitiminden sonra kişinin iş tutturması, ayaklarının üstünde durması derken 30 çok normal bir yaş. Hatta bence ne istediğini tam bilebilecek kadar da acele etmemesi nedeniyle 40 yaşına kadar normal bence. Eskiden bir de çok çocuk yapmak kadının performans ölçümü olduğu için erken evlenme vardı. Şimdi genelde 1-2 çocuk ki o da zaten 40 dan sonra bile doğum yapılıyor.
20 Yorumla
1 yılsoruya neden hakaret icerikli msjlar atiyorlar demissin kesin onlar evde kalmis ve cirkindirler de ondan muhtemelen kartlamislardirda mutsuz ya zehir akitmasi lazim 😀
sana gelince Allah tez zamanda bir koca versin bir yastikta kocayin cok secici olma evlenince hepsi mutasyona ugrayip ayni oluyo karsina ilk cikani al gitsin21 Yorumla
Soran1 yılAmin teşekkürler😊
1 yılHayalim senin gibi olmak. Evlenenleri goruyoruz evlenip napacaksin. Nasibinde duzgunu olsun gec evlen nolacak. Ben mesala 30 Uma kadar meslek yapip dil ogrenip bu kaldigim ulkede, sonra dunyayi gezip hayatimi yasayip sonra 30 Uma gelince evlenmeyi o zaman dusunecegim. En iyisi. Niye herkes evde kalma gozuyle bakiyor bu olaya. Bak teyzem var kizi 29 yasinda daha hic evlenmemis ama nisanlisi var evlenecek seneye teyzem mesala cok uzgun kizim gidicek evde tek kalicam diyor dusun yani kendi kizina evde kalmis gozuyle bakmiyor aksine uzgun bu durum için. Kendini yetistirmis bir insan zaten 29 30 yasins kadar evlennemis bir erkege kadina evde kalmis gozuyle bakmaz bu çok sig ve cahil bir hareket. Cikin bu dusunceden arkadaslar
33 Yorumla
Soran1 yılBende çok güzel bir şe sahibim ama insan bazen bütün herşeyini paylaşabileceği birisinin olmasını istiyor en önemlisi minik bir bebeğe sahip olmak
- 1 yıl
Ya tabi ki ister zaten insan istedigi yasta evlenir onemli olan duzgun sevecek birini bulmak. Gerisinin onemi yok onu demek istedim.
Soran1 yılAnladım canım teşekkürler😊
- Aşk İlişkileri konusunda 739 cevap paylaştı.
1 yılBen 33 yaşındayım ben de evlenmedim sebebi maalesef ailelerin tutumları oluyor.. Çocuklarına evlen baskısı yapıyorlar babam da öğretmen kız bul evlen diyor bana ama tabi kamuya gir hayatını kurtar diyor.. onun yerine bence bir baba yurtdışına git hayatını kurtar demeli ama bizim ailelerimiz Kpss için yırtınıyor. Üzülüyorum işte bu duruma..
21 Yorumla- 1 yıl
Evliliği zorlaştıran bizleriz işte halbuki tanısan belki sevecen cesaret ister evlilik belki ama tanışmak ta cesaret istiyor işte
- Aşk İlişkileri konusunda 435 cevap paylaştı.
1 yılKendime bekar ve mutlu bi şekilde yaşayacak düzen peşinde koşturuyorum. Yalnızlığa alisan olarak evlenmek mantıklı gelmiyor. Evlensem bile sadece bi resmi nikah mantıklı geliyor. Dediğim gibi bazı şeyler yaşla alakalı. Arkadaşımın 2 çocuğu var ama ben bu halimin keyfini çıkarıyorum. Benim hayatımda kimseye yer yok. Aile büyükleri bu oğlan evlenmez diyorlar. Aile büyükleri bile amcacocuklarinin yavrularını sevip kendilerince yaşıyorlar. Dediğim gibi en kötü kimsesiz bi şekilde ölürüm
24 Yorumla- 1 yıl
Çirkinim kısayım hiçbi kız yüzüme bakmadı demiyor da ezik😂😂😂😂
- 1 yıl
1.78 boyum var. Kendime zaten basit kızlarla ile iş görebilecek durumdayim düşüncesinde olan olarak yakışıklılık göreceli bi kavramdır. Zaten sokakta onlarca bayan varken illaki biri vardır kafasında olarak kızlarla beraber olmuyorum. Sadece daha çok para kazanip guzel şeyler yapıyorum
- 1 yıl
1.78 mi?😬 1.87 altına bakmıyoruz yavrum biz kızlar😬
Evlenmek için neden bir yaş sınırı düşünüyorsunuz ki... Doğru insan doğru zaman en ideal evlilik zamanıdır. kaç yaşında olursanız olun! Kalbinize almadığınız bir insanı hayatınıza almayın 💛
35 Yorumla
Soran1 yılBebek için yaş gidiyor minik bir bebeğim olsun istiyorum
Soran1 yılYok ama o da etken
Soran1 yılAmin teşekkürler
1 yıl25 e kadar evlendin evlendin sonrasi çok fazla seçici oluyor kadınlar hem vakti zamanı vardır sende onu bekliyorsundr o zamana kadar gez toz eğlen hayatının tadını çıkar
32 Yorumla
Soran1 yılHayatın tadını çıkarıyorumda bebek için zor bir döneme giriyorum yaş aldıkça daha da zorlaşıyorya
- 1 yıl
Evet öyle düşündüğün zaman haklısın
Aşk İlişkileri konusunda 569 cevap paylaştı. Çünkü külfet takı toka 400 bin en az eşya 150 200 bin düğün dernek derken 1 milyona yakın masraf oluyor ve birini tanıyorsun tanıdığını sanıyorsun borç harç evleniyorsun ve 2 ay sonra ayrılıyorsunuz nafaka ve tazminat ödeme durumu oluyor o yüzden insanlar birbirine güvenmiyor ha bana sor bulursam helal süt emmiş tanıdığım kız imkanlar dahilinde elimden gelen ne varsa yapar evlenirim ama öyle kız yok :D
10 Yorumla
1 yılKötü değil aslında, akışına bırak derim. 😎 negatif düşünme her şeyin bir zamanı olduguna inan ama kaderin gayretine bağlı sosyalleş, kurslara kaydol, İngilizce öğrenebilir ya da kendine yeni hobiler bulabilirsin. Bu tamamen çabana bağlı yaşadığın sehirde etken kabul ediyorum.
23 Yorumla
Soran1 yılYaşadığım şehirle alakalı evet maalesef çalışıyorum ama inan ortam bile hep kadınlarla dolu ve onlarda bekar😃
- 1 yıl
Bende küçük şehirde yaşıyorum toplasan 40.000 civarı nüfusu, çalışma konusunda bizde çalışıyoruz ne var yani 😁🫡
- 1 yıl
+ bünyemizde kafe & restoran işletmesi olmasına rağmen bakarız 🤷♂️😁
1 yılTeyzemin yakin akrabasina kiz istemeye gittiler 2 senede kadin 40 yaşinda sen dusun abla gecen sene icin diger sene yani bu sene evlenelim demis bu sene yine gittiklerinde diger sene demis 40 yasinda kadin teyze menopoza girdi girecek toto bi karis sen hayli hayli evlenirsin ablacim
11 Yorumla
Soran1 yılGüldürdün beni😃😃
1 yılAblam 31 yaşında hala bekar. Sıkıntı etme gerçek eninde sonunda karşına çıkıcak. Bu sene 45 yaşında ki kuzenim evlendi çok da mutluydu. Evlenmenin, sevmenin yaşı olmaz. Evlenmek için evlenenlerin akıbetini görüyoruz. Akışına bırak.
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Şimdi siteden avcılar çıkıp yazar 😂 acele etme sadece doğru insanı bulduğundan emin ol yeterlidir senin için
11 Yorumla
Soran1 yıl😃
- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılBen de öyle bilmiyorum çirkin miyim fotom profilde dürüst olur musun anlamadım artık cirkin olduğumu düşünmeye başladım
118 Yorumla- 1 yıl
Hüseyin’e bak nasip kısmet
- 1 yıl
Yemin ederim yüreğine bak diye yazıyordum
- 1 yıl
🙄 yüreğim mi çirkin acaba 🤔
- 1 yıl
Bulamiyom kimseyi
- 1 yıl
Bulursun
- 1 yıl
Bende bulamıyorum. Çok takılma hayatını yaşa. Herkes beğenilecek, sevilecek, tercih edildecek diye bir kural yok. Bazıları tek ölmek zorunda maalesef.
- 1 yıl
Hayır kabullenemedigim noktaa çirkin olsam neyse çirkin de değilim anlatabiliyor muyum
- 1 yıl
Dm atamıyorum
- 1 yıl
Ben onu erkekler için söyledim. Yoksa kadın ne kadar çirkin olursa olsun, her zaman bir DM atanı olur 🤣🤣🤣
- 1 yıl
Kırgına yazdım
- 1 yıl
Ben de sana yazmadım zaten
Soran1 yılHayır ne çirkini çokta güzelsin maşallah bunu çirkinlikle alakası yok en çirkini bile nasıl insanlarla beraber
- 1 yıl
Bende diyorum gayet güzel üstelik doğal
- 1 yıl
Sen hemşire deilmiydin? @Kirginimcokk0
- 1 yıl
Ne alaka? Hemşire olmam
- 1 yıl
Valla ben de anlamadım nasip o zaman
- 1 yıl
Nasip tabi kendini üzme inan çok güzelsin. Hemde doğal olarak
- 1 yıl
Hemşireler pek erkeksiz gezmez o yüzden dedim @Kirginimcokk0
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ekonomi zorlaştı. İnsanlar zorlaştı. Anlayış azaldı. Çıkar daha çok göze geldi. Gibi gibi. Yalnız değilsin.
12 Yorumla
Soran1 yılCidden ya ne kadar gereksiz insan var
- Aşk İlişkileri konusunda 764 cevap paylaştı.
1 yılOlmayınca olmuyor çokta zorlamamak gerek önceden çok takardım niye olmuyor falan diye 5 senedir hiç umursamıyorum iyi birisi olmayacaksa hiç olmasın daha iyi boşanmak için evlenmeye gerek yok
40 Yorumla
1 yılKazık yedikçe güven problemi oluyor ve evlenmesi zorlaşıyor. Kimseye tahammül kalmıyor herkesin çeşitli kriterleri oluyor. lise de olsa bakıştan aşık olurduk kriter yok vb.25 yaşından sonra insanın aklı başına geliyor
20 YorumlaOlması gereken yaş budur, 20'li yaşlar değil. Kadınların 22 yaşına kadar doğum yapmaması gerekirken 20'li yaşlarda evlilikten bahsediyoruz? 30 gayet olması gereken, ergenlikten tamamen çıkmış, ciddi ilişki düşünülebilecek bir yaş. Boş yapmayın.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ben de bulamadım. Bizim nesil evlenecek kişiyi bulmakta biraz beceriksiz galiba
27 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle öyle
Soran1 yılBirazcık👌
Soran1 yılGördüğümde kalbimin yerinden çıkmasını istiyorum
Soran1 yılBir tip yok aklımda
Yabancı dil öğren ve yabancı erkeklerle tanış şiddetle tavsiye ediyorum
24 Yorumla
Soran1 yılBen müslüman istiyorum ama yabancıyı ne yapayım
Soran1 yılBen uğraşamam ya kafam rahat olacak uzaktaki birini istemem
- 1 yıl
Aynen komik soytari yabancı erkekler
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Eee evlilik öncesi seks yapma oranı %99 u vurdu.. dünya güzeli olsan işin zor yani.
21 Yorumla
Soran1 yılÇok haklısın
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılKısmet pek de evliliğe gözünüz düşmesin hayat da daha önemli şeyler var
24 Yorumla
Soran1 yılAma ben bir evladımın olmasını istiyorum ve hayatımı paylaşabileceğim birini
- 1 yıl
Mutlaka onu herkes istiyor
Soran1 yılYani o zaman evlilikte önemli
- 1 yıl
Evet önemli
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılDengesiz yorum yapanları umursama lütfen. Durumun kötü değil. Yaşında kötü değil, eminim çokda güzel olmalısın. Mesele nedir biliyor musun? Sadece ve sadece henüz evlilik saatinin gelmemiş olmasıdır.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılEvlilik olsa da sürmüyor bu dönemde. En iyisi hiç evlenmemek.
60 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 853 cevap paylaştı. İnşallah seni anlayan seni gerçekten seven ve seninle mutlu olan biriyle evlenme şansın olur
11 Yorumla
Soran1 yılAmin çok teşekkür ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılBulamadım gözüyle baktığında evet evde kalmış oluyorsun ama aksine bu bir tercihse, bekar olmak gayet keyifli.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılİnsan bundan dolayı yakınmamalı dünyanın sonu değil illa bi rakamsal bakmayın şu olaya 29 olunca olmuyorda 30 olunca mı oluyor
Belki 32 de çıkacak nasibin evleneceksin20 Yorumla Bazen yanlış insanla olmaktansa hiç olmamak daha iyidir. 😑
50 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 872 cevap paylaştı. Ben de 39 yasindayım. hiç evlenmedim. Evlenmeyi de düşünmüyorum. Aman bee, nedek yni biz de evlenmeden göçüp gidelim şu fni dünydan. Zaten savaş, hastalık, pandemi, ekonomik kriz, derken hepsi sorun
10 YorumlaHayat zor beklentiler yüksek erkeği üzerinde büyük yükler var sen istemeyebilirsjn biseyler ama erkek bilinci işte rahat edemiyor çok geç de değil aslında
10 YorumlaNe yapvcan evlenip boş veeeer evlenenler çokmu mutlu sanıyorsun
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBen de 32 piyasada kimse yok 😂 Bazen iyi ki yok diyorum. Çevremde evlenen herkesin pişmanlıkları sıkıntısı var. Şu da var. Yalnızlık zor ya. Doğru insan olsunda geç olsun. Her şey nasip kısmet.
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılbende bulamadım yalnız değilsin. 1 sene öncesine kadar ailem bu konu hakkında bişi demiyodu. 25 yaşıma girdiğim an başladılar. KOCA YOK KOCA, ADAM KALMAMIŞ PİYASADA. HEPSİ KARAKTERSİZ
30 Yorumla
1 yılYoo neden kötü olsun. Karşına doğru insan çıktığında evlenirsin. Demek ki daha doğru insanı bulamamışsın.
10 YorumlaEvlenmek icin insan aranmaz ki biri çıkar karşına hoşuna gider zamanla seversin ondan sonra evlilik konusu açılır.
10 Yorumla
1 yılBende 27 aynı sen gibiyim kendimi hep korudum ciddi ilişki istedim ama benimde hiç evlilik yapacak ciddi biri denk gelmedi
10 Yorumla
1 yılEvlenmeye ne zaman niyetlendiğine bağlı bir şey. Ayrıca bayanlar için biraz ileri bir yaş olabiliyor. Yinede geç kalınmış sayılmaz
15 Yorumla- 1 yıl
Gençken evlenmek birbirine tahammül ve anlayış sağlamak için bir fırsat o yaşlarda tahammül ve anlayış daha az
- 1 yıl
Ne alaka iki taraf içinde geçerli bu olay. İnsanlar her ne kadar sevgili olarak birbirini tanımaya çalışsada evlenınce farklı yüzler ortaya çıkıyor. Evlilik erken yaşlarda olursa telafi ya da değişme düzelme sözkonusu olabilir ilerleyen yaşlarda bu çok zor.
1 yılHayır aslında tam yaşındasın. Olgunlaşmışsın. Ben mesela 35 yaşındayım ve yeni eğlenmeyi düşünüyorum.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Bence böyle kötü bir zamanda iyi bir insana denk gelmek cok zor ayrıca evlilik bir rant ve geçim kapısı haline geldi
10 YorumlaBende kendimi sorguluyorum arada acaba bendemi sorun var diye yaşıtlarım evlendi hatta benden küçükler evlendi ben hala yalnızım
11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 608 cevap paylaştı. Aynı durumda sayılırız yalnızlık artık kabak tadı veriyor bazı yerler de ne kadar artikarı olsa da
20 YorumlaHayır kötü değil, asıl böyle bir düşünceye kapılman kötü.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 321 cevap paylaştı.
1 yılÇünkü 30 yaşın üstü erkekler evlilik düşünmüyor genelde o yüzden çok zor
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Evlenmek için evlenmeyi düşünenlerin hepsi mutsuz. Önemli olan doğru insanı bulabilmek
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılaynı durumdayız canım tez zamanda bize yakışıklı zengin koca inşallah 🤲🏻
11 Yorumla
Soran1 yılAmin😃
1 yılHayır. Bekar olmak kötü değil. Herkesin bi nasibi var.
21 Yorumla- 1 yıl
Bunu anlamadı zor evlenmeden
Gizli Üye(30-35)1 yılAllah seni büyük bir beladan koruyordur :) Nasibinde olmayan adamı zorlayacağına akışa bırak nasibin gelir seni bulur
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. SiZ biraz kriterlerinizden vaz geçerseniz bulursunuz
10 YorumlaZorlaştırmak istediler ve zorlaştırdılar. Takma kafaya.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılben de aynı durumdayım, en kötü yanı biyolojik saat işliyor bi de insanlar bazen ileri geri konuşabiliyor. zorla olmuyor ne yapalım bi vakti saati var elbet..
10 Yorumla
1 yılEvet haklısın evlenecek birini bulmak zor gerçekten.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 543 cevap paylaştı.
1 yılEvlenecek kişi çok ama uygununu ve sürekliliği olan iyi birini bulmak aşırı zor
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılSabır itaat şükür kalmadı en ufak sallanmada adliyede alıyor herkes soluğu
10 Yorumla
1 yılAcele etme hic de cevreni takma herkes kendine baksn
10 Yorumlaİşin çirkinlikle alakası yok. Anlaşamamazlıktan ve karşı taraftan çok şeyler istemekten oluyor
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılEvlilik için geç kalmış sayilmazsin insan yaş aldıkça seçici oluyor onsan sana zor geliyordur
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. kadina yetebilmek zor bu devirde o yüzden zengin değilsen hiç o topun altina girmeyeceksin
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 841 cevap paylaştı.
1 yılmaalesef zorlaştı artık sosyal medya nın da etkisiyle insanlar güvenilmez oldu
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı.
1 yılDenk gelmeyebiliyor normal, evlilik düşünen erkek sayısı az bence ondan kaynaklı
10 Yorumla 10 yıl icinde evlenmeden su da gelmez artık menopoza girersjn
22 Yorumla
Soran1 yılÖyle deme üzme beni
- Devamını Gör (116)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer