30 yaşındayım ve hâlâ evlenecek birini bulamadım. Bu yaşta bekar olmak gerçekten kötü mü?

Artık evlilik neden zorlaştı ya çirkinde değilim

Güncellemeler
1 yıl
Bu soruya hakaret içerikli neden yorumlar atılıyor nasıl insanlarsınız altı üstü bir soru
30 yaşındayım ve hâlâ evlenecek birini bulamadım. Bu yaşta bekar olmak gerçekten kötü mü?
Cevapla