AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
Abla bilemezsin belki de allah koruyor seni bu zamanda düzgün evlenelecek adam var mı ki sanki evlenecek birini bulasın…
Çok haklısın bende öyle teselli ediyorum kendimi
Aynen 🥲 Ama umarım temiz bi erkek nasip olur
Amin çok teşekkürler
Bu zamanda doğru kişiyi bulmak çok zor senden daha kötü durumda olanlar da var
Karakter özelliklerini tarif et ben sana birini bulayım ciddi söylüyorum çevremde bekar erkek çok var senin yaşlarda ayrıca parası pulu tipi falan her şeyleri var
😊çok tatlısın
Etsene işte bulsun sana ne utanıyorsun
@Dardelen yok artık daha neler
Hiç farketmez bence. Herkese bir alıcı gözüyle bakmalısın. Nasibin alnında ben nasibim diye yazmıyor sen onu kendine nasip olarak göreceksin
Yani bakacaksın anlamaya çalışcaksın. Kız belkide sana nasibini bulacak
@Dardelen nasıl güvenebilirm ki
Güvenmiycen zaten göz ucuyla bakcan. Güvenilir adam belli eder kendini
@Dardelen uzaklardakini ne yapayım ben
Hee evet doğru sen nerde oturuyorsun
Ortamda vardır seni isteyen sen uzak duruyor olabilirsin
Vardı isteyenler ama beğenemedim şimdide hiç yok tanıyabileceğim ortamda yok
O zaman ortamlara gir
Ah keşke
Niye girmiyorsun
Öyle bir ortam yok
Nasıl yok
Kadınlar 30'undan önce, erkekler 30'undan sonra değerlenir.
Yıktın beni
Yıkılmak yok
Varmış
Kendini keşfetmelerine izin ver. Bak gör adaylar nasıl sıraya giriyor senin için
Adaylar vardı ama beğenemedim şimdi de hiç yok
Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olma hesabı yani. Kriterlerin fazla eleyici olabilir
Sanırım
40 yaşında bile kötü değil, evlilik şart değil
Bende o yaştayım bana karışmasalar umrum değil evlilik sevmediğim biriyle kalan hayatımı geçirmeye niyetim yok oyuzden bekliyorum 😒🤣
Ben evlendimde ne oldu mutlu olamadım beni anlamayan bir eş iki çocuğum var.
Kendinden 3 yaş ufak bir erkekle tanışmak ve konuşmak istermisin
Ben varım istersen 😄
hayır değil, tam tersine kadının kendini en bildiği yaşlar
Alternatif çok. seçenek çok olunca hedefe kitlenen yok. Herkes daha iyinin peşinde sonuç 0 ilişki. Erkekler de zaten nafası şusu busu korkuyor artık. Birlikte yaşamak moda.
Evet bekar olmak kötü olabilir ama ben evlenebileceğim düşünmelisin.
Bende 29-30 unda evlendim
Bende üstelik yakışıklıyım niye olmuyor diyordum ama oluyor
Geç değil. Doğru insanla olmadıkça sadsce evlenmiş olmak için evlenilmez. Karamsar olma lütfen :)
Maddi istekler
heves
vs durumlarınız aşırıya kaçıyor erkek evleniyor mu yatakta üç zenci arasında mı kalıyor belli değil
neden evlensin erkek
boş ver hayırlısını istemelisin
Öyle istiyorum her zamanda bazen üzülüyor insan
Evde kaldın üzgünüm 😞
Saol
Sen de
Hiç kimse evlenmek mi istemedi siz mi reddettiniz?
Ben reddettim
Reddetme sebepleriniz nelerdi?
Sevemedim kalbimi heyacanlandıran olmadı
Umarım yakında çıkar karşınıza sabırla bekleyin ve hayırlısını isteyin
Amin teşekkürler
Rica ederim iyi geceler
İyi geceler
Belki de çirkinsin gizli
Kimse çirkin olduğumu söylemedi
Kırıcı olmamıştır kimse
😃 yok ya
Üzgünüm
Sen üzülme kıyamam
Cidden kıyamaz mısın
Kıyamam çirkinlerde kıyamaz
Tatlı çirkinsin yani
Olabilir
Peki
Ahhbebegim 34 yaşındayım evlenip boşandım üstümden iki tane otobüs şöförü geçti 1 tanede avukat
Geçen geçene desene
Maalesef öyle oldu şimdilerde çok pişmanim
Az geçtiler diye mi bu pişmanlık
Geçti derken ne demek o 3 evlilik mi oldu
Bu nasıl bi yorum kafam yandı
@kucakcikiz harbi ya
Canım geç değil tabiki hatta evlilik yaşı diye bişey de yok eminim karşına düzgün biri çıkacaktır ayrıca geç evlenenler daha mutlu çünkü cogu kariyer yapmış oluyo ya da daha çok olgunlasmis oluyo
Kismette varsa olur. Niye kotu olsun bende38 ama bende bekar.
30 yaş normal oldu. Ben 28 yaşındayım aynı düşüncelere sahibim
Normal oldu değil, olması gereken zaten buydu.
Yani
Ben ölene kadar evlenmeyi düşünmüyorum abla bence sende çok takma
Bence evliliğin yaşı 30 ve üstü olmalı geç kalmadın sadece zamanı değil
Kimse kimseye güvenmiyor. Bir de evliliğin getirdiği sorumlulukları kimse almak istemiyor.
Bence evlenme daha sen özgürlüğe alışmışsın çünkü
Çok ayıp söylediğin ne alaka yanı benim annem yay burcu özgürlüğüne düşkün ama evlenmiş beni doğurmuş ablamı doğurmuş ve başörtülü benim annem de mesela ve ben astrolojiye inanıyorum artık.
Of ne boş yaptın ya, başörtüsü ne? Astroloji ne? Bir sus bir git ya.
Evlenince de özgür olabilir kiminle evleneceğine bağlı
ıcıne kapanık bırı mısın?
Değilim aslında ama utangacım sanki
ıcını dokup konustugun bırısı var mı pekı
Yok erkek olarak
senle uzunca konusalımmı?
Gel evlenelim
Küçüksün sen
22 yim uzunum fitim mavi gözlüyüm kumralım sen bilirsin
😃
Olgun zevki yakışıklılarda olur bunu unutma
Kardeşim yaşındasın
Peki öyle olsun
Evlendim de boşandım saygı sadakat sevgi kalmamış
Evden kaldin artik ablacim
Yok kanka
Gayet normal bir durum bu
Ben de 28 yaşındayım bekarım nolmuskine
kötü evlilik olacağına hiç olmaması daha iyi
40 a kadar yolu var canım sıkıntı yok
Haha 40 mı ne biliyon
Senin le evlenen şanslı hanımefendi
18 yaşımdayım daha çıtırım çok zenginsen evlenirim ben seninle çok kötü tipimde tok ortalama bir insanım.
Ya seni kim ne yapsın ya? Yürü işine.
aday mı çıkmadı
kriterine mi uymadı
Beğenemedim
olgunlaşınca bu oluşuyor değil mi?
Ben her zaman böyleydim
anladım
saygısız insan oldu mu hakaret eder
Soruda hakaretlik ne var cidden soruyorum gereksizler ya
kendine saygısı yokki adamın
Bir kadına nasıl saygısı olsun
Evlenmek zorunluluk değil ki
25 den sonra evde kalmış oluyorsun zaten
Yaşa cuco
selam anason adam
Selam kral
Çünkü evlilik saçma olmaya başladı bu devirde
bende evlenmek istiyorum ama tanisma ortamim yok.
Anne olmayı düşünüyor musun?
Ya şimdi vücut saati diye boş yapmayın, insanları boş boş zora sokmayın.
@hynjinnn sana sorduğumu hatırlamıyorum
Sormana gerek yok, senin gibi değersiz bir erk*ğin yorumuna karşın ben daha önemliyim.
Komik şey. Kendini nimetten sayıyor. Egoya bak 🤣😂😀 Benim ne kadar değerimin olduğunu olcebilecek zekaya sahip değilsin. Az ötede oyna.
Erk*k olman bile değersiz olman için yeterli bir sebep, konuşma kes sesini.
Bir kaybol ya senin kullandığın telefonu, interneti, elektriği, bir tarafındaki donu bile erkekler buldu kalkmış erkekler değersiz diyor komik şey. Kizlar soruyoru bile erkekler buldu, programlama dahil kalkmış erkekleri eleştiriyorsun. Ama bossun. Az ötede oyna. lezbiyen bozuntusu
Kes lan ezik erk*k, telefonu da interneti de kadınlar buldu. Google kullanmayı da mı bilmiyorsun yoksa erk*k? Kızlar soruyor ise dandik bir site, senin gibi ezik erk*klerin abazalık yaptığı bir site. Erk*klerin bulmuş olmasına şaşmamalı.
😀😂🤣 telefonu ve interneti kadınlar buldu öylemi z*r c#hil bence biraz araştırma yap internet askeriye için çıktı darpa ile Amerika'nın... telefonu da Grahambell buldu hadi lezbiyen bozuntusu şimdi sus. Hem cahilsin hemde belli ki erkekler çok canını acitmis senin. Uzulme kezbanos sende sevilirsin. Birgun bu erkek düşmanlığını bırakırsan.🤣😂😀 Kezbansin falan ama bir tık giderin var. Gulumsetmeyi iyi beceriyorsun. Komik şey. Ben sana takılmadan sonra ne yaparım. Ozlerim seni arada gel. İki birbirimize laf sokalim. Yoksa burada zaman geçmiyor. Tamam mi kezban yenge. Pardon erkek düşmanı , feminist kezban...
kriterlerlerini yuksrkmi tutuyirsun acaba
Zor zengin sen ben evlenebilirim
Nasip de Allahtan hayırlısını iste.
normal ya artık bu yaşlarda evleniyor insanlar
Bekâr olmanın nesi kötü, bir garipsiniz cidden
Herkes karaktersiz, tek yaşa abla boş ver.
boş ver evliliği buna değecek erkek yok
Abicim sen daha dur yaşın kaç daha buna karar veriyon 😄🤦🏻♂️yaşın ilerlesin düzenini kurmak istediğinde kafana göre birini bulamadığında söylersin fikrini
kendim için mi diyom lan zekaya bak
Değecek erkek olup olmadığı nerden biliyon başkasının yerine o zaman homo ergenuss. Üsluba bak 🤦🏻♂️ilerini şimdiden görebiliyorum
az televizyon haber izle anlarsın kuş zekalı
sanki kendi mükemmelmiş gibi yorum yapıyo bi de
git kendi görüşünü yap
Artık herkes geç evleniyor
Kötü değil bu devirde normal bile.
Erkekler için daha zor olmaya başladı aslında
Değil bence çünkü ha deyince evlenilmemeli
Bence evlilik gereksiz
Bir dahaki ay 48 olacağım bende de tık yok😅
Bende arıyorum
Kimse evlenmek istemiyor cinsellik normalleşmiş.
Çunkü tek derdiniz maddiat para cok para gercek bu
İnan değil yanılıyorsun lütfen genelleme yapmayın çok rica ediyorum benim her şeyim var zaten
Genel öyle ama
Bem değilim
Peki gorucu gelmedi mi
Geldi sevgilimde oldu ama yalnızım
E istememişsin niye dert yanıyosum mutlu olman lazim bu durumda
Çok takılma bu konuya
3 ay sonra 34 olucam ama bende de tık yok
27 yaşımdayım benimde olmuyor
Olsun mu 😀
Daha onunde çok yol var