30 yaşındayım ve hâlâ evlenecek birini bulamadım. Bu yaşta bekar olmak gerçekten kötü mü? (Sayfa 2)

30 yaşındayım ve hâlâ evlenecek birini bulamadım. Bu yaşta bekar olmak gerçekten kötü mü?
Cevapla