Sevgilimin abisi beni öptü. Kendimi çok kötü hissediyorum. Ne yapacağım?

Yalnız yaşıyorum, okul için şehir dışındayım. 1 saat önce sevgilimin abisi geldi kapıya. Ben de bir şey oldu sandım açtım tabi. Nerden bileyim niyetini. Kardeşimden önce ben gördüm seni, baştan başlayabiliriz lütfen bana bir şans ver deyip saçmalayıp durdu. Ben yine de sevgilimin abisi diye kendisini kibarca kovdum fakat beklemediğim bir anda öpmeye başladı beni. Kendisini durdurmaya çalıştım fakat bunu yaparken kendimden öyle iğrendim ki. İleriye gitmedi daha fakat evden gittiğinden beri kendimde değilim. O kadar zor bir durumdayım ki. Abisiyle bir yakınlığım bile yoktu merhaba merhabamiz vardı. Kendisiyle bir daha aynı ortamda bulunmak istemiyorum fakat ailesi yemeğe çağırmıştı ilk iftar için. Ne yapacağım ben? Çok kötüyüm. Nasil bakacağım yüzüne sevgilimin?
Sevgilimin abisi beni öptü. Kendimi çok kötü hissediyorum. Ne yapacağım?
Cevapla