Çok güzel bir ilişkiydi birlikte her şeyi yaşıyorduk ama benim ondan önce hayatıma sadece bir kişi girdi ve ona öyle sadıktım ki kendisi de hep ne kadar güvendiğini söylerdi ama benim dışımda hayatına giren bütün kızlar yaşadığımız ilçenin en uslanmaz kızları kişilik olarak hayatına giren en temiz kız olduğum gibi dış görünüş olarak da öyleydim kendi kız kardeşi bile bana hep abim seni hak etmiyo derdi ama iki ay önce ayrıldık ve ben ayrıldım o gururlu biri asla adım atmaz ben de atmadim sonrasında da gene basit kızları takip etmeye başladı belli ki o halini özlemiş ama düşünüyorum acaba bir gün aklına gelir miyim onu çok özlüyorum bir gün neyi kaybettiğini fark eder mi?
Yazdıklarımı egoya yormayın gizli kullaniciyim egoluk bir mesele yok olanları söylüyorum her açıdan aslında elde edemeyeceği bir kızdım ki yıllarca uğraştı ama ben şans vermedim duygusal boslugumla yöneldim şimdi de gözüme uyku girmiyo sizce bir gün o iğrenç hayattan bıkıp bana döner mi?
Yazdıklarımı egoya yormayın gizli kullaniciyim egoluk bir mesele yok olanları söylüyorum her açıdan aslında elde edemeyeceği bir kızdım ki yıllarca uğraştı ama ben şans vermedim duygusal boslugumla yöneldim şimdi de gözüme uyku girmiyo sizce bir gün o iğrenç hayattan bıkıp bana döner mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer