bir dönem belirli nedenlerle beka... kaybettim ve beka... önem vermeyen bir erkekle evlenmek istedim.
ama daha sonra yıllar önceki aşkını kalbime gömdüğüm erkek arkadaşım hayatıma yıldırım hızı ile tekrar girdi.
bu sefer önceki ilişkimizin aksine benimle evlenmek istiyordu. fakat onun bakr bir erkek olduğunu ve ba... önem verdiğini biliyordum. be*retimi kaybettiğimi bir kaç hafta söylemedim sadece mutluluğumuz devam etsin istedim...
fakat işler ciddi boyuta ulaşmaya başlayınca bunu ona söyleme kararı aldım ve söyledim.
söylediğim gece ilişkimizi bitirmeye yönelik konuştu... sanki daha bir kaç saa öncesinden mutlu mesut tanışma hayallerini anlatan evlilik planları kuran kişi gitmiş yerine sanki artık iş işten geçmiş gibi hüzünlü bakan ve bundan sonraki hayatımda bana nasihatler veren bir bey gelmişti. hüzünlendim hüznümü kalbime gömdüm...
ertesi gün yine aradı ve konuşmaya devam ettik. benim içim kan ağlar şekilde konuşurken bana yanıma gel beraber olalım fakat seninle evleneceğimin garantisini veremem dedi... beynimden vurulmuşa döndüm... ona hiç bu sözleri yakıştırmamıştım.
daha bugün olan bu olayın etkisinden halen kurtulmuş değilim.
ne yapmalıyım?
hangisine üzülmeliyim?
b-artimi kaybettikten sonra evlilik hayali ile zamanında yanıp tutuştuğum erkeğimin geri döndükten sonra gitmesine mi?
benimle sadece deneme amaçlı beraber olmak istemesinden mi?
üzerine toz konduramadığım biricik canımın bu zihniyette olmasına mı?
ama daha sonra yıllar önceki aşkını kalbime gömdüğüm erkek arkadaşım hayatıma yıldırım hızı ile tekrar girdi.
bu sefer önceki ilişkimizin aksine benimle evlenmek istiyordu. fakat onun bakr bir erkek olduğunu ve ba... önem verdiğini biliyordum. be*retimi kaybettiğimi bir kaç hafta söylemedim sadece mutluluğumuz devam etsin istedim...
fakat işler ciddi boyuta ulaşmaya başlayınca bunu ona söyleme kararı aldım ve söyledim.
söylediğim gece ilişkimizi bitirmeye yönelik konuştu... sanki daha bir kaç saa öncesinden mutlu mesut tanışma hayallerini anlatan evlilik planları kuran kişi gitmiş yerine sanki artık iş işten geçmiş gibi hüzünlü bakan ve bundan sonraki hayatımda bana nasihatler veren bir bey gelmişti. hüzünlendim hüznümü kalbime gömdüm...
ertesi gün yine aradı ve konuşmaya devam ettik. benim içim kan ağlar şekilde konuşurken bana yanıma gel beraber olalım fakat seninle evleneceğimin garantisini veremem dedi... beynimden vurulmuşa döndüm... ona hiç bu sözleri yakıştırmamıştım.
daha bugün olan bu olayın etkisinden halen kurtulmuş değilim.
ne yapmalıyım?
hangisine üzülmeliyim?
b-artimi kaybettikten sonra evlilik hayali ile zamanında yanıp tutuştuğum erkeğimin geri döndükten sonra gitmesine mi?
benimle sadece deneme amaçlı beraber olmak istemesinden mi?
üzerine toz konduramadığım biricik canımın bu zihniyette olmasına mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer