Çok beyaz tenlisiniz diye hiç eleştiri aldınız mı?

Bugün bana bir bayan arkadaşım dediki aşırı beyaz tenlisin bakınca gözlerim kamaşıyor emin ol başkalarıda öyle düşünüyordur peynir gibisin biraz solaryuma gir de bronzlas dedi bana sizce beyaz tenli olmak kötü bir şey mi yani bir bayan için çok mu göze batar?
Güncellemeler
+1 yıl
Şunuda söylemeyi unuttum ben kızıl saçlı yeşil gözlü bir bayanım
Çok beyaz tenlisiniz diye hiç eleştiri aldınız mı?
Cevapla