Ben anlayışla karşılayamadım, yapamadım yani, bağları kopardım iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum, biriken Bi kaç şey vardı onları da msjda döküp sohbeti bitirdim
Flörtünüz sizi ekip karşı cinsten bir arkadaşı ile şehir dışına tatile gitse ne yaparsınız, ben sohbeti bitirmekte haksız mıyım?
Kardeşim senle istese senle giderdi. Demek ki istemedi. En güzelini yapmışsın. Üçünüz beraberde gidebilirdiniz ama bu onu tercih etmemiş. Deme ki arkadaşı kafasını bulandırmış. Arkadaşına kanıyorsa da olmaz bu iş. Çünkü kadınlar yalnız kalmak istediğinde ya da arkadaşı seni sevmediğinden aradan çıkartmak ister.
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Flörtünüz sizi ekip karşı cinsten bir arkadaşı ile şehir dışına tatile gitse ne yaparsınız, ben sohbeti bitirmekte haksız mıyım?