Flörtünüz sizi ekip karşı cinsten bir arkadaşı ile şehir dışına tatile gitse ne yaparsınız, ben sohbeti bitirmekte haksız mıyım?

Ben anlayışla karşılayamadım, yapamadım yani, bağları kopardım iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum, biriken Bi kaç şey vardı onları da msjda döküp sohbeti bitirdim
Flörtünüz sizi ekip karşı cinsten bir arkadaşı ile şehir dışına tatile gitse ne yaparsınız, ben sohbeti bitirmekte haksız mıyım?
Flörtünüz sizi ekip karşı cinsten bir arkadaşı ile şehir dışına tatile gitse ne yaparsınız, ben sohbeti bitirmekte haksız mıyım?
Cevapla