Baya bi herkese demiş ondan çok var başkasını bulurum falan demiş şu an çok kötü hissediyorum?

Sevgilimle yeni ayrıldık bende hakkımda neler düşünüyor öğrenmek istedim fake hesaptan sordum kız nasıl biri falan dedi or***** gibi neyse ki işimi gördüm falan dedi hata yaptım ve yaptım ama sevdiğimden di pişmanım baya bi herkese demiş ondan çok var başkasını bulurum falan demiş şu an çok kötü hissediyorum?
Baya bi herkese demiş ondan çok var başkasını bulurum falan demiş şu an çok kötü hissediyorum?
Cevapla