📍Eşiniz çocuk sahibi olmak yerine hayvan beslemeyi teklif etse tepkiniz ne olur?


Hayvan başka bişey, anne ya da baba olmak bambaşka. Sonuçta aynı değil yani.
Benim de kedim var o da evlat elbette ama ben anne olmak isterim sonuçta.
Psikiyatrik sorunlu olduğunu düşünürüm hemde ciddi seviyede, çünkü kıyaslanacak şeyler değiller, "çocukla bezini değiştirmekle uğraşamam" deyip evde kedi köpek kumu temizleyen elinde poşetle dışarda hayvanın arkasından dışkısını toplayan insanlar normal değil.
Bunu ben teklif ederdim muhtemelen
Birincisi; hayvanlardan korkarım.
İkincisi; evcil hayvan olayına sıcak bakmıyorum.
Üçüncüsü; hayvan beslemek ayrı, çocuk sahibi olmak apayrı bir şey.
Yani, kabul etmezdim.
Cevap
26Cevap
Elbette seve seve neden olmasın çocuklar neyse hayvanlarda o benim gözümde yani eksik var fazla yok pardon fazlası var eksik yok
Hayvanları çok severm uzun yıllardır kedi beslerim ikisinin bir arada olmasını isterim..
Bir kediye köpeğe de annelik yapabilirsiniz. Ancak sevdiğiniz kişiyle yaptığınız karnında büyütüğünüz canlıyla aynı kesinlikle olmaz. Hem evcil hayvanımız olsun hem bebemiz. Hem hayvanlarla büyüyen bebekler çok daha iyi atak oluyorlar
İkiside olsun cok mutlu oluruz derdim. Yok illa hayvan yeter diyorsada "seninle evleneceğime hayvanla evlenseydim nasil olurdu" derdim. Empati yapmak lazim her seyin yeri baska sonucta hayvan ayri bebek ayri ikiside farkli mutluluklar
Başkalarının çocuklarına bakacağımıza kendi çocuğumuza bakalım derim.. 😄
Çocuk yerini tutar mı?
Böyle ger*zekalı birini nasıl sevmişim diyerek önce kendime kızar sonra da irtibatı keserim..
#Vesselam
çocuk yapsak da yapmasak da köpek besliycez zaten köpeksiz olmaz. 2si bir olsun işte çocuksuz evlilik neymiş öyle
Bunlar evlenmeden önce konuşulup kararlaştırılmalı. Ben de hayvanseverim ve besliyorum fakat evlatla ikisi bir değil.
İkna kabiliyeti yüksek olan birisi olarak her ikisini de tercih edebileceğimizi söylerim. Hem benim istediğim olur hem evleneceğim kimsenin.
Çocuksuz zor. Bu kafa yapısındaki biriyle olmaz Allah korusun
Seni besliyorum yeter öküzüm derdim 😂😂 şaka bir yana evlat çok başka bir aşk ❤️
Düşünmem bile kabul ederim insan hariç her türlü canlıyı beslemeye razıyım 🙂
Çocuk istememesine saygı duyarım, hayvanı da ben istemem şahsen.
O zaman için erken konuşmak istemem ama sorun etmeyeceğimi düşünüyorum
Kabul Ederim
Hayvanlar da senin çocuğun bebeğin gibidir
😒😒😒😒😒 diye uzarr giderdi bu mimik hali bende sanırım.
Çocuk sahibi olmak istemeyen birini zorlamayın bence. Önemli olan hakkıyla anne baba olabilmek.
Hayvan yine beslesin baksın çocuk sahibi olmamak için sebep olamaz bu
Evlat bir evin gül bahçesi yerini baska hiçbirsey dolduramaz bir manidarlik yoksa evlat olmazsa olmazdir.
Hayvanları çok severim ama ikisinin yeri ayrı ya ikiside beslenebilir bence
Çocuk sahibi olmak şartı ile kabul ederim. Bebek yoxsa hayvanda yok
Bir eve bir hayvan yeter derdim
evcil hayvan ile bebekte fena olmaz ssjsjsj
Git hayanlarla yat uyu
Evde trip atan bir tane besliyorum zaten derim
Seve seve kabul ederim
Bilmiyorum yani ikiside olmalı
Benim işime gelirrr :D bi kediyle taamamdır 😆
Harika bir fikir derim.
Seve seve kabul ederim
Bu fikir çok hoşuma gider, kabul ederim.
Ben evde hayvan sevmiyorum
Bazı erkekler sığır gibi zaten
Kabul etmem, hayvanlardan korkuyorum.
İkisinede bakabiliriz derim
Hem hayvan hemde evlat sahibi olabiliriz derdim...
Önce onun dediğini yaparım sonra da bebek🤭
Guzel bir tepkim olur
ikisinede hayır 😂😂 sorumluluğa hayır :D
Aklımı mı okuyorsun sen benim diye sorardım..
yerini tutmaz asla
Üzülürüm çocukları severim çünkü
Gitsin hayvaniyla anasının evine 😆
cok mutlu olurum
Mantıklı bulurum
Olabilir🥰
kabul ederim
kabul ederdim
allahım nasip ettt
Ben cocuk getirmek istemem bi daha bu dünyaya
Daha hoşuma gider
Ziktir ederim net.
İkiside olsun yap bi ortaya karışık ustam
daha iyi
Hayır tabiki
Olabilir
Ayrılırım
güler, geçerim..
ahır orada derdim :)
Fena olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?