Kızların beni tavlamaya çalışmaları cok hoşuma gidiyor?

Suan’a kadar gidip bir kızla tanışmaya çalışmadım, çünkü onlar gelip bana bu adımı atıyor zaten fakat, kızların beni tavlamaya çalışmaları cok hoşuma gidiyor. Güzel sözler söyleyenler, ciddi olup yanasanlar, ve bazıları cok komiğime gidiyor, cok tatlı oluyorlar. Ama gülüyorum, ve bazılarına düşecekmiş gibi oluyorum sonra toparlıyorum zor tutuyorum, kendimi. Sizce doğrumu yapıyorum?☺️
Kızların beni tavlamaya çalışmaları cok hoşuma gidiyor?
Cevapla