Şöyle hani gidiyorsun sevdiğini söylüyorsun işte benim sana ilgim var filan diyorsun ondan sonra böyle sanki hiç ondan vazgeçmeyecekmişiz gibi bir egoya kapılıyolar ya bu gerçekten komik cjcjcjc yani kaç kovala nereye kadar kfcjjc Tom ve Jerry miyiz biz kfjfjf🤣🤣🤣🤣
Erkeklerin duygularını belli ederken neden bu kadar zorlandıklarını anlamıyorum. Karşındaki kadının bunu kullanmayacağını hatta bundan daha çok mutlu olacağını biliyorsan eminsen neden sanki zayıflıkmış gibi görüyorsun? Kadınların da özellikle son dönemde inanılmaz arttı. Sevgilisi ya da eşi olan insanlara yan gözle bakmalarına anlam veremiyorum. Eskiler ne güzel demiş yuva yıkanın yuvası olmaz diye hiç düşünmüyor musun aynısı bana yapılsa ben ne hissederim?
Kadınların tribi ve kıskançlığı çoğu zaman anlamsız oluyor. Erkeklerin de kafanda kurmuşsun lafı bana komik geliyor. Çünkü bir kadın kafasında kurmaz. Olaylara uyanır sadece 😂
Erkekleri genellemelerine ben bir anlam veremiyorum. Biri bir kişiden ihanet görünce, "bütün erkekler niye böyle" lafı benim canımı sıkıyor. Yav kardeşim senin yaşadığın olaydan bizim haberimiz yok. Sürekli bir genelleme, destek toplama çabaları hoş değil.
Herkes kendi yaşadığına bakmalı ve insanları genellememeli. Ben böyle düşünüyorum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Anlamsızlık anlayışı kişiden kişiye göre değişir ve ben ayakkabısını giymediğim hiç bir kimsenin yürüyüşünü yadırgamam. Bana anlamsız gelse de anlamaya çalışırım bundan sebep kimseyi anlamsız davranmkla itham etmiyorum.. aklı başında olan her insanın özellikle kadınların yaptığı şeylerin bi manası vardır muhakkak..
Her iki cinste kendi içinde bariz huysuzluklara sahip. Bu biraz anlamsız geliyor.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
İlgi çekmek için kötü davranmalarına Mesela bi gün arkadaşımla dışarıda bi yerde oturuyorduk bi adam arabasıyla üç kez aynı yerden gelip geçti bi daha gelseydi küfür edicektim
Kadınlar için düşünmek gerekirse birkaç tane var fakat sanırım bütün özellerini yakın arkadaşlarına anlatmalarına anlam veremiyorum. Erkeklerin ise trip atmalarına anlam veremiyorum :D