Erkek erkeğe buluşmalarına bile bir yalan söyleme gereği duymalarına anlam veremiyorum. Arkadaşları ile içmeye gidecek eşine halı saham var diyor sonra eşi sosyal medyada eşinin boy boy fotolarını görüyor etiket yapan arkadaşlarından 😂 , neden zorla kadınları süphelendiriyorlar.. mantıksız. Yalan söylemek,"bu adam bir işler çeviriyor sorusunda boğar bir kadını.. Dürüst olmayı öğrenmeleri lazım. Ama hayatları kadınları kandırmak ile geçtiği için alışkanlık oluyor sanırım💯
Yaptığım saçma davranışlara, çevirdiğim gizli işlere karşı bulduğum bahaneleri kabul etmemeleri. Lan ben o bahaneyi bulmak için kaç saat düşündüm biliyor musun sen? Sonra bütün emekler çöpe. Yazık ya bana :) İnsan deşelemez sen öyle diyorsan öyledir der geçer, her soruna da cevap hazırlamış olamam ki, biraz insaf yahu :)
Tabikide trip bu davranış kadınların erkekleri cezalandırma yöntemidir adeta trip atmak için pusuya yatarlar çok dikkatli davranırsın eline koz vermemek için bu seferde hiçbir bahane bulamadığına trip atmaya başlarlar sen çok düzeldin kesin bunun altında bişiler var diye triplere girerler ne olur bu huyunuzdan vazgeçin 😅
Dünyanın kendi etraflarında dönüyor olduğunu düşünmelerine anlam veremiyorum yani odak noktası dışına çıkınca hemen ilgisizlikten dem vuruyorlar ilgi göstermek yerine hep ilgi istemeleri cabası
Mesela burda ilişkin var saklıyorsun insanlar bilmiyor zannediyorsun oysaki dedikodu almış yürümüş kazara ayrılıyorsun yine gizliyorsun sonra burda can ciğer kuzu sarması canımlar cicimler ben bu davranışlara anlam veremiyorum (soruda saklıyorsun falan dedim üstünüze alınmayın lütfen)
Her anı her dakikayı kontrol etme istekleri bitmek bilmeyen ilgi çılgınlığı başta arkadaşları olmak üzere seni her hemcinsinden kıskanma ve soyutlama isteği.
Kadınların tüm dünyada genel ortak egoları olarak gördüğüm sanki yeşil pasaportları varmış gibi davranmaları yüksek egomu diyim yüksek özgüvenmi diyim sanki dünyadaki herkes onlara hizmetkar gibi🤔 erkeğide sanki hep köle gibi görüyorum.
Gereksiz konularda bile yalana basvurabilmeleri. Gerçeği kendi gözünle görsen duysan bile bile inkar etmeye çalışıyorlar , bir türlü anlam veremiyorum bu tür durumlara
Eşitlik eşitlik diye bağırıp daha sonra hesabı erkek öder düğünü erkek yapar evi, arabayı erkek alır erkek işe gider ben çalışmam diyen kadınları anlamıyorum
Benimkisi genelde kızlara yönelik bisey olucak. Mesafeli durduğumda egolu, soğuk biri sanıyolar, sıcak sempatik yaklaştığımda çok iyi biri, basit biri sanıyolar. Ne yapcagımı şaşırdım.
Ne kadar hayatımızin merkezi yaparsak onları o kadar sevdiklerimizi düşünüyorlar bu saçma bence. Sevgi bununla ölçülmez. Sevgi kıstaslarına anlam veremiyorum genel olarak.
Güzelliğe aşırı önem verdikleri doğru ve bunu yanlış bulmuyorum. Ama neden kızların dış görünüşe bakmasindan rahatsız oluyorlar onu anlamıyorum. Cirkin bir erkekle çıkan kızı da eleştiriyorlar
Hayır dediğim insanların değişmesine bozulmasına anlam veremiyorum. Evet de bir cevap hayır da evet diyince bir sıkıntı yok hayır diyince neden bozuluyorlar
Adres sormaktan imtina etmesi. Yahu sor. Sor işte... Takma biliyorsun yönleri ben bilmiyorum. Ama sor beeee.. Belki dhaa çabuk gideceğiz. Merak etme sağlam erkeksin, erkekliğine halel gelmez adres sorarsan...
Her şey yolunda gittiği halde bir anda soğuk davranmanız bir düz maktık insanıyız sizinki daha farklı bir şey var mı dediğimiz zaman yok demeyin varsa var deyin ondan sonra biz suçlu oluyoruz
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Dünyanın haltını yiyip bakire kız beklemeleri sjjjs komik
Bu kadar şekilci olmalarını anlayamıyorum. Güzel gördüklerine aşık oluyorlar ve bunu ölümüne inkar ediyorlar. Öncelikle karakterine bakıp öyle aşık olan erkek var mıdır acaba?