Nasıl alışıcam ben bu acıya? kendimi çok çirkin yetersiz hissediyorum?

Merhaba dün akşam sevgilim benden ayrılmak istediğini beni sevemediğini ve zaten hiç sevmediğini söyledi kullandığını söyledi...
şu an çok acı çekiyorum kendimi çok çirkin yetersiz hissediyorum sanki bir daha kimse onun gibi olamayacak gibi hissediyorum çünkü çok sevdim ölümü göze alarak çok sevdim ama bitti nasıl alışıcam bilmiyorum yaşadığımız şeyler gözümün önüne geliyor dayanamıyorum ağlıyorum nasıl alışıcam ben bu acıya?
Nasıl alışıcam ben bu acıya? kendimi çok çirkin yetersiz hissediyorum?
Cevapla