ARKADAŞLAR HOŞLANDIĞIM ÇOCUK SON YAZDINDA NE DEMEK İSDEDİ ya da NE DİYEBİLİRİM?

Benim yazdım:Seninle paylaşmak istediğim bir şey var.
Onun yazdığı:Niye iki sey yok
Benim yazdığım:Herhangi bir beklentim yok çünkü beklentiye girecek kadar tanımıyorum. Şunu itiraf etmeliyim ki ilgimi çekiyorsun ama henüz sana karşı bir duygum olduğunu söyleyemem
Onun son yazdıgı:Kanıma karısamaz ama kokusu burnumda ha sence ne demek istiyor ya da ne yazayım
ARKADAŞLAR HOŞLANDIĞIM ÇOCUK SON YAZDINDA NE DEMEK İSDEDİ ya da NE DİYEBİLİRİM?
Cevapla