Sen hayatın boyunca hayalini kurduğun bir arabayı aldığında heyecanlanmaz mısın? Ya da takımın yıllar sonra şampiyon olduğunda deliler gibi sevinmez misin?
Çok gitmek istediğin tatil bölgesine gidebilme ihtimaline sevinmez misin? Heves etmez misin?
Kadınların çoğunun hayali bu. Bir yuva kurmak. Sevmek, sevilmek. Böyle ufak tefek şeylerle hevesini gidermek, gülmek, mutlu olmak. Peki sen o yazdığın mesajlarla kalbini kırınca çok mu iyi oldu yani? Sende onu mutlu etseydin, ne kaybederdin?
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
kardeşim benim de derdim bu. heves ederim evet. ama kızın buna heves etmesi saçma. yuva kurması falan mevzu değil yeni gelincilik oynaması saçma
Evet çok saçma olmuş neden böyle bir şey yazdın , ilişkinize sosyal medyayı ve platformları dahil etmek yerine yüzyüze görüşmeyi yabi sözel iletişimi tercih edin mümkün olduğunca yazılı iletişimde bazı şeyler yanlış anlaşabiliyor ki burada doğrudan yaptığın yanlış kızcağın trip atmakta haklı sonuna kadar.
Olsun telefonla aramayı tercih edin bazı insanlar sözlü iletişimde bazıları yazılı iletşimde iyidir , kendini daha iyi ifade eder. Böyle devam edilirse , insanlar arası iletişim kopuyor ve canları sıkılıyor haliyle insan sosyla bir varlık oldugu için bunları neden söyledim bilmiyorum cok uzun ve önemli bir konu esasında ama konudan saptık , özür dile yengeden biladerim espri mantığıyla yazmışsın belli oluyor ama hoş değil suyuna git biraz ama af dilerken :)
Tanımın yanlış bir kere. Heveslenmiş ve nişanlısıyla paylaşmak istemiş. Hevesini kursağında bırakmışsın e haliyle üzülüp alınmış. Gönlünü almalısın, soru sorarak zaman kaybetme burada koş al gönlünü. Hem hayatımızda 100 kez evlenmiyoruz, bırak da paylaşsın mutluluğunu doya doya sevdiği ile. Sende tabirlerine dikkat edersin umarım, sırf bu sebepten. "Ömür geçer mi?" diye soru açman, manasız ve yüzeysel bir düşünce biçimi.
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sevdiğim şeyler değil. Sırf bu sebep dediğin şey asıl yüzeysel olan bi düşünce tarzı bana göre. Bu tür şeylere heves edenlerin sonunu görüyoruz internette kurabiyeleri sandalyeye oturtanlardan oluyor
Genelleme yapmak çok mu derin? Gayette yüzeysel, her nette gördüğün gibi ya da diğer insanlar öyle diye nişanlında böyle bir şey yaptı diye onu diğerleri gibi yapmaz aynı kategoriye koyamazsın. Sırf 1 şey için.
Soran
+1 yıl
Elma seven birine meyve seviyor demek çok mu absürt? Elma da meyve sonuçta, genellemek değil bu.
Ev hanımı herhalde. Çalışan kadın yapmaz böyle abuk subuk şeyler. Ev hanımı aldıysan da katlanacaksın tabi böyle saçmalıklara. Ne yapsın boş işi gücü olmayan yeni evli olmasının hevesinde bir şeyler başardığını zanneden ev hanımları böyle saçmalıklara sarıyor.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
inanır mısın değil. kendini geliştirmiş bi kadın aslında üniversitesini bitirdi yüksek lisansını yaptı bilmem ne. üzüldüm o yüzden
reis hak etmişsin sende tamam çok absürt sevmezsin ama karşındaki insanın heves ettiği şeyle dalga geçmek yakışmaz kalbini kırarsın ki kırmışsın reis g. o 10 sene geçse bile bir tartışma sırasında bu anı duyabilirsin :D
Üzgünüm ama önünüze bir tabak konulunca da ağlanıyorsunuz. Kadın heveslenmiş bence sert çıkışmışsın. Sizin için hava hoş olabiliyor ama kızlar için bu durum daha Farklı
Bu sunum şeyleri çok hoşuma gitmese de, bir şeye heves ettiğinde kalbini kırmamak iletişimin sağlığı açısından daha iyi olacaktır bence. Yanlış anlamayın ama ben okuduğumda güldüm :D umarım hemen barışırsınız.
Bu tarz davranışları ben de çocuksu buluyorum ama sana öylesine hevesle attığı birseyle dalga geçince kendini kötü hissetmiş olabilir. Sonuçta az çok bir emek var ortada. Biraz daha uygun bir üslupla kendini ifade edebilirsen sorun kalmaz
Ne güzel işte kız heves etmiş niye kırıyorsun ki hevesini? Böyle küçük şeylerle mutlu olan bir kızı üzmemeni tavsiye ederim. Biraz kaba konuşmuşsun bence.
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
küçük şeylerle mutlu olmak mı bu cidden, bana göre koca meraklılığından kendini nereye vuracağını şaşırmaktır.
Ben de sevmem böyle şeyleri. Ama yine de sert çıkmışsın. Alay eder gibi "yeni gelincilik mi oynayacaksın evlenince" dersen alınır tabii. Daha uygun bir dille söyleseydin alınmazdı.
Evlenene kadar bile bekleyememiş nişanlın yeni gelincik oynamaya pek hevesli😂 Komik bence yanlış bir şey yok aslında söylediklerinde. Ama o incinmiş, kalbi kırılmış belli ki. Gönlünü alman gerekiyor.😇
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Utanmadan Soruyorsun birde dimi Kızın Kalbini Kirmissin Tuvalet sunumu da yap demek nasıl Hadsizlik Ya özür dile ya da Yok ben Erkeklik gururuma yediremem dersen bırak daha fazla üzme ne güzel sunum hazırlamış
0
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Delircen mi Sen sokam senin delirmene Kız haklı sen haksız saygısızszin Bilader
Heveslenmis ya biraz hevesini kirmissin ama onunla birlikte biraz neşelenebilirdin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Biz kadınlar oldum olası severiz böyle şeyleri karşımızdaki kişiye rağmen şık görünmek hoş anılmak bizi mutlu eder Sonuçta yuvayı dişi kuş yapar biraz ağır konuşmuşsun sanırım siz daha önceden nişanlı veya evlisiniz neyse bilemiycem artık ama biraz ayıp etmişsin yani git gönlünü al bence 🙄
Ben bile detaylardan yorulan biriyim ne bileyim bana odun demesinler de gösteriş benlik değil o sebeple abes geldi. Yinede nişanlının hevesi geçer merak etme o çok özenerek böyle sunumlar yapan kimler kimler usandı bıraktı.😅
bence ilkte pek de istekli olmayan bir tavırla hareketlerini hevesi kırılmasın diye pekiştirin sonra ufaktan bu tarz yeni gelinci kadınların videolarını atıp cringe bulduğunuzdan falan bahsedin, anlatacaktır..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
nekadar odun insanlar var ya. Kiz hakli abi yani heveslenmis bisey gosteriyo sen onu kucumsuyon
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
küçümsenecek bi şey yaparsa napayım havalara mı uçurayım? o internette bileziklerini gösteren takılarıyla övünen kadınlardan bi farkı yok şu an
kız bana yazık etmesin de ben mi kıza yazık edeyim :)) sizin de eşiniz böyle altınlarıyla övünen, tek başarısı koca bulmak gibi davranan biri olur da sitede sorunuzu görürüm