Kafalar da güzel olmuş ve iyi anlaşmışsın güvenip gider misin?


adamın biri barda tanıştığı kadını evine davet etti. Bir iki kadeh derken bunlar sevişmeye başladı sonrasında kadın durduk yere bağırmaya başladı. polis geldi kadın bana tecavuz ediyor diye erkeği şikayet etti. normal sevisme olduğu için kadının her yerinde adamın doku izleri vardı ve suçsuzluğunu ispatlayamadi. kadin aslında şebeke, zengin adamlari ağına alıp önce istekli davranıp sonrasında böyle tecavüz varmış gibi davranıp karşı taraftan para koparmanin peşinde. nitekim de bu adamdan hatri sayılır şeyler aldı. bu adam bir arkadasin tanıdığı. denk gelince yazayım dedim. siz siz olun barda tanımadığınız her kadınla çıkmayın. erkek en azından kadını.. miikeer ama kadın erkeğin anasını... mikeerrrr
Hayır tabiki yani karşımdaki kadın bile olsa belki bana karşı kurulan bir tuzak olabilir evde beni bekleyen tehlikeler ya da farklı kişiler olabilir yani devir kötü gitmem.
Hayatta gitmem hocam. Sonra bir bara gideriz.🤣🤣🤣 Allah korusun.
Hayırlı cumalar.
Kolla hocam kEndinj 🤣
Kokluyorum her vakit hocam. Davet ediliyorum ama işim var deyip işin içinden çıkıyorum. 😃
Teşekkürler hocam...
Hayır tabii ki de gitmem daha yeni tanışmışız ilk günden eve gidilmez
Ya tenk yuiii😂
Ricalar sister
Cevap
28Cevap
O tür mekanlara ailem ile gidiyorum. Arkadaşlarımla da gitsem o tür yerlerde birileri ile tanışmam buna gerek duymam.
Öyle mekana gitmeyeceğim için, haliyle evine de davet edemez.😅
Bara gidip kafamın güzel olmayacağı için öyle bir şeye ihtimal bile vermiyorum.
Öyle yerlere gitmem. He gittim diyelim bir küfür ederim. Ne sanmış beni?
Millet gitmem yazmis ama. Oyle meknarda tek basina icmye gidilmez. Gittiysen biriyle diyaloga girilmez. Eee girdiysen artik kafaarda iyi olunca arzu sehvet artiyor. Gitmem diyenler kosa kosa gider. Yatagada girer.
Gitmem de giden var yani😂
Bu devirde herhangi biri seri katil çıkabiliyor valla toplum paronayaklaştırdı. 10 parçya bölse izimi bulamazlar. Gitmem. 😂
Daha önce gittim, bir sıkıntı olmadı. Bir tanesi Türk kahvesi yapmıştı, hemşerim çıktı şansa. 😂 acılı kahve yapmıştı.
O tarz mekânlarda bulunmam. Diyelim ki bulundum ve biriyle tanıştım, beni evine davet etti. Asla gitmem.
O tarz yerlerde hiç bulunmadığım ve de bulunmayacağım için güvenip güvenmeme konusu da söz konusu değil.
eve davet etmesinin sebebi bellidir 😂 asla gitmezdim
Kafa güzelken çok kötü oluyor insan. Normalde yapmayacağı şeyleri yapıyor
Bende davet ettim. Bana evin varsa sana geçelim diyen de oldu
Allah korusun asla gitmem, tecavüz etmeyeceği ne malum 🙄
Kafalar güzelse eve de gerekyok. Arabada görürüm işimi.
mekanın bulunduğu şehre bağlı küçük şehirlerde belki sorun olmaz büyükşehirlerde gitmem.
İşim olmaz.. Efendi gibi gider yanımdaki kişilerle eğlenir çıkarım.. Keyifli günler..
Asla tek gitmiyorım tek gitsem de kimsenin evine gitmem kimseyide evime sokmaö yanii
Öyle mekanlara gitmiyorum ya benlik değil onun dışında büyük ihtimalle gitmezdim tanımadan
Hayır gitmezdim ve işim sebebiyle gidemedim. Her çağrılan yere gidenin başı çok ağrır.
asla muhattab bıle olmam orada olan orada olmustur cıktıktan sonra asla bakmam
O beni güvenip evine davet edebilir mi acab sjdjdjdjd
Valla kafa güzelse seni kimse durduramaz. Güven burada kalmiyor. Sadece , genel olarak istek ve arzular ön plana cikiyor. Hadi o zaman icip icip birbirimize gidelim :D :D :D
Öyle yerlere gitmiyorum, öyle bir ihtimal yok
Bizim üniversiteden bir öğrenciyse giderim ama yaşı büyükse gitmem
Bara gitme niyeti olan eve gitme niyeti de barındırır ucuz bsit kız
Kızlar Bir Adım Öne bu simgeyi nasıl aldın
e yok daha neler yoldan birini çevirip evine gitmekle eş değer bu
Asla. Kaliteli bir otele geçmeyi veya kendi evime geçmeyi tercih ederim.
Ben erkek olarak giderim güvenmesinde giderim ajskaj
Öyle yerlere gitmem. Giden bir kız da benlik değildir zaten
Ben gitmem neler neler duyuyoruz haberlerden hiç gereği yok
Gitmem. Öyle biri çıkarsa kibarca redderim.
Böbreklerim ben de kalsın bence lazım olur
Bayılmayı ölmek zannediyor galiba
Tanışmalara kapalıyım ihtiyaç duymuyorum
Tabiki gitmem manyak mıyım ben
Artık kolay kolay kimseye güvenim kalmadı.
Hayır. Sarhoşun amacı net ve bellidir.
Sonra Twitterda tagim açılır xd
İş belli gitmem sanırım ben
Hayır belki seri katil ben canıma susamadm
Yok böbreklerim bana lazım
O an bunu nasıl düşünücen?
Hayır gitmem, ne işim olur...
Hayır gitmem
Hayır kimsenin evine gitmem
Hayir gitmem tabiki kimseye güven olmaz
Keçiörene selamlar :)
Giderim ama her tanıştığımla degil
Hayır gitmem
Asla, ne olacağı belli olmaz
Gitmem.
Evim yok mu?
Hayatımda hiç bara gitmedim bunlar pislik şeyler
hayir gitmem tesekkur eder evime geri donerim
hayır
Hayır gitmem
Giderim
Giderim
Ne münasebet aslaa
hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?