AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
Allah sabır versin. Ne diyeceğimi bilemedim. Ben böyle bir şey yaşamamak için asla evlenmiyorum. Hakkınızda hayırlısı neyse o olsun.
Karını boşladın mı? Belki duygusal bir boşluğa düşmüş olabilir artı olarak karşı taraf pek umursamasa da karın iletişim kurmaya çalışmış
Ne desem bilemedim. Zor
Valla kendimi senin yerine koydum ne desem iki ucu bo. lu değnek allah yardımcın olsun kardeş
Vur tekmeyi ya neyi düşünüyorsun ki? Anne babası ayrılan ilk çocuk seninkiler olmayacak.
Sen hasta olsan bu kadar ilgilenmez. Başkasına gelince nasıl ilgileniyorlar. Şansı felan hak etmiyor bunlar
Boşanma çocukların psikolojisi için çok kötü oluyor. Kendinden biliyorum çocuklar resmen asosyal oluyolar
Başımıza gelmeyen şeyler için saçma sapan yorumlar yapmayalım bence birbirine güvenmeyen artık birbirini sevmeyen bir anne babası olacak böyle bir ortamda daha mı mutlu olurlar sence bir de çocukların psikolojisini düşün
Üstelik sen de kadınsın böyle bir yorum yapman çok tuhaf
Bende aldattım maalesef mecbur afettirdim kendimi çocuk vardı riske atamazdım, halbuki o kadar boşanmak istiyorum ki eşimden eline koz verince bir şey yapamadım. Numara yapıyormuş gibi geldi eşin
Boşanmak istemenizin sebebi nedir
İnstadan yazismalarini anlık anlık izledim numara değil
Sevmiyorum ondan ayrıca karakteri berbat itici
Yüzüne söyledinmi sevmedigini
Sevdiğimi söylemedim zaten halimden anlıyor
Hicbir cocuk aldatmis anne baba istemez
Aldattigin kisinin kocandan ne artisi vardi
Kocanı aldattığını ve sanki o suçluymuş gibi boşanmak istediğini utanmadan söyleyip bide onun karakterine laf etme hakkını kendinde bulman çok komik
hesabini niye kapattin ki aldatmasindan mi korkuyin
Kimin hesabını kapattim
esinin baksana aga sana ozel. bur sey sormak istiyirum
Sor
burdan sormam
ona direkt söyle böy le böyle artık boşuz herkes yoluna bu yazıalrı tut sakla delil olur nafaka filan almasın. sonra aynı evde 2 yabancı takılın
Çocuklar için 1 kez şans ver derim
şans ver yuvanı yıkma
Doğru diyosun biseyler planliyom
aldatmanın affı olmaz bence yapan birdaha yapar pişman değilse zaten boşanmalısın
15 senelik ilişkiyi düşünmemiş ve seni aldatmış
seni düşünmemiş senmi düşünceksin milleti
boşanmak doğru gibi bence ya da bir müddet ara verin
Bence boşa gitsin kimle aldattiysa onun yanına gönder
Sadece konuşma mı var?
Yazışma yi yakaladım instasindan
Evveli var mı bilemem
Kendisiyle konuştun mu?
Sadece kuaförüne saç imi yaptirmaya gittiğimde kahve içtim diyo
Bu durum sana ne hissettiriyor?
Çok kilo kaybettim
Son 1 haftada
Duygun ne?
Bosanmakla devam etmek arasında kararsizim
Hiç biri duygu değil ama
Kendi duygularını görmezden mi geliyorsun?
Ne yapmaliyim
Duygun ne ne hissediyorsun bi bak kendine
Artık hicbisey eskisi gibi olmayacak bunu biliyorum
herkes ikinci şansı hakeder
Bakicam
Çocuklar için son bir şans ver
Varol denicem
Aynı evde yaşamıyorsunuz herhalde.
Aynı evdeyiz
İyi geceler falan ne o zaman? Yüz yüze desenize.
Bu mesajlaşma karımla başkası arasinda
Hmm onun telefondan mı çektin?
Boşan aldatan kadın tekrar aldatıyor
Sende de oldumu
Evet
Çocukların kaç yaşlarındalar?
10 14
Oo küçklermiş baya en azından biri 18 olana kadar bekleyin sonrasında ise eşinizi tamamen hayatınızdan çıkarın derim, bir kez yaptıysa devamınında gelmesi çok muhtemel.
Yaşı 39
Ya da çok fazla kavga gürültü falan varsa evde direk boşanın derim ben olsam çok sorun etmezdim anne babamın ayrı olmasını umrumda olmazdı pek ama o çocukların psikolojisini bilemem tabi kaldırıp kaldıramicaklarını
Çocuklarınızı kastetmiştim 18 derken xkjxjxjdhxhxb
Mantıken bunu eşiniz için sormam saçma olur zaten kxkxjxjhdhxbz
Anladım eşim 39 onu yazdım
Ha sormadığım halde birden bire eşinizin yaşınızı söyleyince pek anlayamadım neden söylediğinizi xkkkcjxjxjxh
Evde gürültü patırtı falan var mı durumdan biraz olsun haberleri var mı çocukların
Deavminin gelmesi muhtemel yaxdinjzya yaşını ondan yazdım esimin
Evde gürültü yok
Haa mesajlara bakılırsa kusura bakmayın ama yaş maş dinlemmemiş demek ki, yaşı geçmiş olması onun için bir engel oluşturmuyor görünüşe göre o yüzren tekrar yapar bence
Haa çocukların hiçbir şeyden haberi yok yani
Ama er geç olacak gibi evde gürültü patırdıda olup ortalık karışacak gibi duruyor, olaylar henüz tazeyken bir düşünün derim napmanız gerektiğini.
Aslında düşündümde bence çocuklara tek başına bakabilecekseniz boşanın direk ya alışırlar çocuklar bir süreden sonra
Birini alsam en mantıklısı bosanirsamda
Bence eşinizin naptığını onlara söyleyin, onlar kendileri seçsin.
2 Side feci anneci
İyide gerçekleri bilmiyorlar ki
Üzmek istemiyorum cocuklari
Annelerine düşman olmasınlar
Söylerseniz çok afedersiniz ama m@l değillerse durum değişir muhtemlen
Sen niye üzesin sen mi aldattın eşiniz aldatmış siz sadece olan şeyi söyleyeceksiniz sizlik bir durum yok ortada
Hayiirlisi bakalım nolacak gorucez
Herşeyi çocuklardan böyle saklayarak onlara daha büyük zarar veriyorsunuz
Haklısınız
Kesinlikle haklısınız saklamak çözüm değil
10 yaşında olan konusunda haklısınız daha çok küçük kaldıramayabilir ama 14 yaşında olana söyleyin derim
Ben anlamadım aranız bozuk gibi değil ki hiç
Bu fotoda eşim beni erkek kuaförü ile aldatıyor , aramız bozuk değil gibi derken bana karşı 1 aydır soğuk , hocaya gösterelim istersen diyo ama bu iş hocalık bı iş değil bildiğin yazisiyolar işte fotodaki gibi
Pardon ya seninle olan konuşması sandım o yüzden anlam veremedim. Ben de evliyim ama bu konuda bişey demek bana düşmez çok üzüldüm umarım kolay atlatırsın
bence fake hesap acıp eşine bişeyler yaz bakalım tepkisi nasıl olucak
şu an olaylar taze iken yemez usta
ama eşiniz daha cok ilgili gibi mesajlarda öyle gozukuyor.. daha önceden birşeyini yakalamadınızmı..
Adam birazdaha çekinik duruyor dimi 17 mesaj eşim yazmış adam 6 kere
aynen çekinik duruyor.. baska mesajlarını yakalamadın mı
Bence değişen bir şey olmaz ikinci şansı versen de
Çocuklar boşanmazsan daha fazla zarar görür
Bir kez şans daha verme bence boşan 🙅♀️
Kırılan testi bir daha şu taşımaz.
Demek ki şerefsiz insan
İhanete çocuk için bile katlanılmamalı bence.
Bir kere aldatabilen fırsatını bulursa yine yapar.
Guven bir kere kırıldı mi tamiri zordur!
Güvensizlik devam edecek boşanmasan da
İçinden geçen neyse onu yap
Yapan bir daha yapmaz mı ama?
Ayrıl
Şans ver bence tabi esinde pismansa
Hemen ne bosanmasi kolay mi kuruluyor bi aile
Karınmı aldattı seni?
Evet
Fotoya bakabilirsin ankette
boşanmalısın..
çünkü yapan bir daha yapar..
Bu herifi her yerden engellettim, sence bu şekilde bı açık bulup devam edermi
Bi şekilde bı açık bulup
Igrenclik bosan cocuklarinida al
Ben olsam şans vermem
Coxuklar icin affet ama sen de yap mutlaka.
Yok yapmam usta
Sen bilirsin ama çocukların resil olmasın.
Yok aldatma yapmam onu dedim
Ilişki bitmiş ise, tek yol son vermek.
Bir kere yapan birdaha yapar asla affetme boşan
geçmişolsun zorkarar ama yine yapma ihtimalı ne
İşte en buyuk soru işareti bu
sakin düşüm öyle karar ver öfkeli düşünme
nereden biliyorsun
Neyi?
Ya ne igrenc birsey ya
maalesef
Bir kere yapan yine yapar.
Devam ettirirmi bununla açık bulup
Fotodaki ile
Ettirir alışmışsa.
Pıçakla gitsin
Siddeete hayirr
Yapmicam böyle bişey zaten
En iyisi sen bilirsin valla ne diyim siddet uygulamada ne yaparsan yap
Çokta şeapma da
Sanki fake gibi...
Fake değil bizzat dün kanitladim
Öyle olmasını umdum aslında yani onca yıl onca emek birde çocuk var gerçekten çok zor durum güçlü ol vereceğin karar SENİN kararın olmalı çünkü o SENİN eşin
👏👏👏
gozunun yasina bakma
Boşan
Boşan
yapan bir daha yapar ya hayatını yakma boşuna
Insanlar değişmez düzelmesini bekleme
Boşan
Boşan
Çok süper olmuş beğendim harika
Bir şeyler yaşamış mı yoksa sadece mesaj mı?