Ben hickimseyi suclamayacagim ama kadın ve erkek ilişkilerinde adalet göremiyorum ben kaybediyorum?

Ben ne yapsam boş hergun durmadan sürekli tek başıma çalışıyorum hademeyim üniversite sınavına hazırlık yapıyorum dün bir gençle sohbet ettim neden yalnız gezdigimi söyledi ve abi yüz ifadendeki o bakış ve bakışlarında ki tuhaflık yüzünden tercih edilmiyorsun bunu değistirmen lazım dedi ben ona çok teşekkür ettim ayrıca fenomen olmam için beni teşvik eden konuşma çabasında bulunmami tavsiye etti arguma ve sosyal medya alanında etkileyici bir başlık fotoğraf görsel paylaşım yapmamı ayrıca espri ve mizahta önemli dedi her ne kadar zor olacaksa ben mantıklı buldum tamam kardeşim dedim bu konuda eğitim ve çalışmalara dün başladım ayrıca ikide bir türk kizlarini aşık ettim diye havalara giren şımarık kişiler var onlara gereken cevap verilecek ben üniversite sınavına hazırlık yaparken yaşları 19 ila 30 yaş arası olan kişiler ikide dakikada türk kızını aşık ettim diye kendilerini zeki kulturlu çevik zannederler kitap okumayan eğitimini tamamlamayan bu gruplara gereken cevabı verdiğim zaman hangimiz zekiyiz gorulecek
Ben hickimseyi suclamayacagim ama kadın ve erkek ilişkilerinde adalet göremiyorum ben kaybediyorum?
Cevapla