Beni kullanıp giden herkes evlenip mutlu olurken ben neden hâlâ yapayalnızım, ilahi adalet nerede?

Hayatıma şu yaşıma kadar kim girdiyse karşı cinsten kiminle görüştüysem ya kullanıldım ya da beni reddettiler Allah öyle insanlarla benim canımı yaktı göz yaşlarım kurudu resmen ama şu an hepsi de evlendi nişanlandılar hepsi de mutlular ama ben daha da çöktüm hayata karşı umudum kalmadı nerede ilahi adalet. Yıllardır bekar olan adam bile benle görüşüp bana umut verip benden sonra nişanlandı, benim canımı yakanlar benim duygularımı kullanan insanlar benden sonra yuva kurdular sizce bu normal mi neden Allah öyle insanları mutlu ediyor

Beni kullanıp giden herkes evlenip mutlu olurken ben neden hâlâ yapayalnızım, ilahi adalet nerede?
Cevapla