Sizi seven birisi olmadığı için siz de kötü hissediyor musunuz?

Bazen dışarıya çıktığımda sevgili olan kişileri görünce istemsizce düşünceler içerisine giriyorum. Neden acaba beni seven yokki, acaba kötü birisi miyim ki, beğenilecek birisi değil miyim diye düşünüyorum. Konu sevgilinin olmaması daha iyi falan değil konu acaba kötü birisi miyim düşüncesi oluyor. Siz de böyle karmaşık düşünceler içerisine giriyor musunuz? Giriyorsaniz neler hissediyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
🚬🚬🚬
Sizi seven birisi olmadığı için siz de kötü hissediyor musunuz?
Cevapla