Bir seneden fazla beraber olduğum (artık eski) sevgilim bana bunu söyledi ayrılırken, ben de böyle cevap verdim ne düşünüyorsun?

Merhaba herkese. İlk beraberliğimdi, tensel olarak da. Gerçekten bana güven vermişti, çok yakın, bir baba gibi anne gibi de davranıyordu. Ondan hiç ummazdım, bir konuda tartışıp bir süre görüşmemiştik, sonra tekrar bir araya geldik ve bana çok değerli olduğumu söylüyordu yine. O gün beraber olduk, beraber uyuduk yine. Ertesi gün beni aramadı, ben aradım, neden aramadığını sordum olabilir dedi, hafta sonu size geleyim mi diye sordum beraber vakit geçiririz dedim, gerek yok dedi, beni sadece konuşmak için ara. Beraber olmak istemediğini söyledi. Ben de ona dedim ki “Biliyor musun X ben senden başkasıyla olmadım, sanırım bu yüzden sürekli seninle beraber olmak istedim ama bundan sonra başkası olduğunda hayatımda buna izin vereceğim, başkasıyla tensel yakınlaşacağım ve bunu başkasıyla yaşayacağım. Bu durumun seni rahatsız ettiğine karşı dürüst davrandığın için teşekkürler” O da dedi ki “Bu söylediğini aklımda tutacağım” Ben de şöyle dedim “Evet tut lütfen, konuşmamız konusuna gelince de gerek yok, konuşacak bir şeyimiz yok” “Tamam” dedi, “Yolun açık olsun” dedim ve kapattım.

Gururum kırıldı ama dürüstçe paylaştım. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuşma hakkında? Sizce söylediklerim kendimi ezmek gibi mi oldu? Ama bunlar benim hislerim...
Bir seneden fazla beraber olduğum (artık eski) sevgilim bana bunu söyledi ayrılırken, ben de böyle cevap verdim ne düşünüyorsun?
Cevapla