Merhaba herkese. İlk beraberliğimdi, tensel olarak da. Gerçekten bana güven vermişti, çok yakın, bir baba gibi anne gibi de davranıyordu. Ondan hiç ummazdım, bir konuda tartışıp bir süre görüşmemiştik, sonra tekrar bir araya geldik ve bana çok değerli olduğumu söylüyordu yine. O gün beraber olduk, beraber uyuduk yine. Ertesi gün beni aramadı, ben aradım, neden aramadığını sordum olabilir dedi, hafta sonu size geleyim mi diye sordum beraber vakit geçiririz dedim, gerek yok dedi, beni sadece konuşmak için ara. Beraber olmak istemediğini söyledi. Ben de ona dedim ki “Biliyor musun X ben senden başkasıyla olmadım, sanırım bu yüzden sürekli seninle beraber olmak istedim ama bundan sonra başkası olduğunda hayatımda buna izin vereceğim, başkasıyla tensel yakınlaşacağım ve bunu başkasıyla yaşayacağım. Bu durumun seni rahatsız ettiğine karşı dürüst davrandığın için teşekkürler” O da dedi ki “Bu söylediğini aklımda tutacağım” Ben de şöyle dedim “Evet tut lütfen, konuşmamız konusuna gelince de gerek yok, konuşacak bir şeyimiz yok” “Tamam” dedi, “Yolun açık olsun” dedim ve kapattım.
Gururum kırıldı ama dürüstçe paylaştım. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuşma hakkında? Sizce söylediklerim kendimi ezmek gibi mi oldu? Ama bunlar benim hislerim...
Gururum kırıldı ama dürüstçe paylaştım. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuşma hakkında? Sizce söylediklerim kendimi ezmek gibi mi oldu? Ama bunlar benim hislerim...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer