Sevgilim benden ayrıldıktan sonra bunları dedi? (Fotoğraf profilimde üstüne tıklayıp okuyun)?

Çok kavga ediyoruz ikimizde sivriyiz diye ayrıldı benden ama onun önceki ilişkisinde de böyle olmus 3 ay da soğuyor karşı taraftan hiç uzun ilişkide yapamıyor ıssız adam sendromu var gibi. Gittim çok çabaladım seni seviyorum bırakma beni bidaha deneyelim diye. diye ona özel almıs oldugum geceliğin resmini attım ayrılmasaydık süpriz yapıcaktım sana diye bunları dedi bana sizce pişman olur mu? Geri özler döner mi?

Sevgilim benden ayrıldıktan sonra bunları dedi? (Fotoğraf profilimde üstüne tıklayıp okuyun)?
Cevapla