Sevgilim doğum günüm için içinde artan para olan Boyner gift kartı verdi benim yerime hediye alırsın diye çok kırıldım haksız mıy?

Boyner gift kartın içinde 300 küsur bir rakam olan kartı yani daha önce kullanılmış icinde para artmış olan bir kartı bana verdi benim yerime keniden hediye al benim vaktim olamıyor gibisine 4 yıldır görüşüyoruz hiç kendi seçip almadı elime ikiyuz üç yüz tutusturdu hep bence bana yeterince değer vermiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Siz ne düşünüyorsunuz
Sevgilim doğum günüm için içinde artan para olan Boyner gift kartı verdi benim yerime hediye alırsın diye çok kırıldım haksız mıy?
Cevapla