Güzel başarılı fiziki açıdan iyi bir kızım ama reddedildim sizce neden?

Güzellik desen varr. Fizikî acidanda iyiyim. Okuyorum başarıliyim. Staj yapıyorum suan. Oda çalışıyor ayni firmadayiz. Aramizda 5,6 yaş var. Onu ilk gördüğüm günden beri istiyorum. Başlarda sadece beğenmiştim. Hoslanmaya dönüştü şimdiyse çok tuhaf hisler icindeyim. Ara sıra karşılaşiyoruz. Sosyal alkol alan gece hayati olan birisi. Ben tabi öyle değilim. Nadiren aksamlari çıkarım ciksamda bara falan gitmem. Cafe falan. 24, 25 li yaslarda. Ben sosyal. medyadan istek gönderdim oda kabul etti. Resimlerinde Kizlar ortamlar falan görünce bunlarri üzüldüm açıkçası. Ama tabi hala hoşlanıyorum. Ve kolay kolay Vazgeçmem. O benim duygularimin farkinda degi. l ona hoşlandığımi soylucektim cok heyecanlandim baska zaman söylerim dedim. O bana ne dicektin diye bile sormadi. Şimdi napicam bilmiyorum bayadir hayatimda biri yok. Onu cok istiyorum :( oysa beni kibarca reddetti. Yardimci olur musunuz neden istemiyor neden :(
Güzel başarılı fiziki açıdan iyi bir kızım ama reddedildim sizce neden?
Cevapla