İnsanlar neden sadece güzelliğim için konuşuyor?

Kendime göre çok güzel bi kız değilim. Ama fizik ve yüz olarak ortalama üstüyüm. Çevremde genelde beni beğenirler. Erkekler mesela güzel buluyor konuşuyor benle vs, sonra konuşuyoruz ama sanki sıkılıyorlar ben de evet sıkıcı bi insanım netflix vs kullanmıyorum pek ortak konum olmuyo insanlarla. Ama başta sanki çok seviyormuş, beni seviyormuş gibi davranan insanların sonradan soğuk yapması vs zoruma gidiyo. Kendimi suçlu hissediyorum, kanka olmak istiyorum mesela hemen yanlış anlayıp başka yerlere çekiyolar kimse arkadaş olma derdinde değil. Modum düşük ya insanlar çok sahte geliyor. Bir gün beni gerçekten biri sevse bile sırf yüzüm için vs sevmediğinden nasıl emin olucam, istemiyorum beni ben olduğum için sevsin.
İnsanlar neden sadece güzelliğim için konuşuyor?
Cevapla