Niye kimsenin güzellik algısına uymuyorum (çok şanssızım)?

Saç rengim sıyah , dalgalı (ama düzleştiriyorym coğu zaman) gözlerim çekik beyaz tenliyim yüzüm yuvarlak kaşlarım hafif ince değil hafif kalın ve sıyah ve kimsenin güzellik algısına uymuyorum hiç mi böyle seven biri yok :// böyle giderse evde kalıcam
Niye kimsenin güzellik algısına uymuyorum (çok şanssızım)?
Cevapla