Nişanlimla eskisi gibi mesajlaşamıyoruz. Eski heycanımıza nasıl döndürebilirim? Taktik lütfenn?

Evli gibiyiz. 2 ay sonra düğün var. Eskisi gibi uzun uzun mesajlaşmıyoruz. Günaydın iyi geceler okadar. Gün içinde arıyor ya da buluşuyoruz. Ama ben eskisi gibi mesajlaşalım. Cilveleşelim istiyorum. O günleri özlüyorum😇 taktik verir misinizz?
Nişanlimla eskisi gibi mesajlaşamıyoruz. Eski heycanımıza nasıl döndürebilirim? Taktik lütfenn?
Cevapla