Flört etmeyi unuttum, muhabbeti derinleştiremiyorum, nasıl eski halime dönerim?

Önceden derin sohbetler edebiliyordum espri, şaka yapar samimiyet kurardım. Şimdi istesem de yapamıyorum, içimden gelmiyor gibi. Beğendiğim biri oluyor, flört olmak istiyorum, yüzeysel muhabbetten öteye gidemiyorum. Nerelisin, kaç yaşındasın falan derken konuşma ilerlemiyor, sıkılıyor karşı taraf. Nasıl düzeltebilirim ki kendimi

Flört etmeyi unuttum, muhabbeti derinleştiremiyorum, nasıl eski halime dönerim?
Cevapla