Aramadığınız halde gecenin 1 inde noldu beni aramışsın derse?

eski sevgilim mesaj attı noldu diye. noldu ki dedim. beni aramışsın dedi. aramadım ki dedim. peki kusura bakma dedi. estafurullah dedim. ne yapmak istedi ki ben onu aramadım uzun zamandır... geri dön falan diye yalvarıp mesaj atıyodum falan ama pas vermiyodu. niyeti ne olabilir ki
Aramadığınız halde gecenin 1 inde noldu beni aramışsın derse?
Cevapla